Nei jeg bruker ikke butikk farge, de fleste er så sterke og vet aldri helt hvordan fargen blir.. men de selger hjemme farge fra frisør salonger, hvis du skulle gjort det selv hadde jeg kjøpt fra dem, mye bedre og tryggere så kan frisøren hjelpe deg med hvilken du bør kjøpe
jeg er frisørlærli g.. mn slutta pga det ikke hva noe kjekt der.. så skal ta siste året en annen plass når jeg er ferdig med permisjonen
Hvor mange behandlinger gjore du siden det ble så dyrt? Har du langt hår?
Er jo å forskjellige priser på salonger, og gjør du det hos en lærling kan du få i fra 50% avslag.. de får hjelp av de andre frisørene hvis de trenger det.. Hadde heler gjort det en å gjort det selv
Bruker de minicolor så sklir den litt forteren ut en farge de bruker i ettervekst.. men farge er sterkere.. det kommer å ann på hvilket merke de bruker.. frisøer har å litt forskjellige meninger rundt det. Men all farge blir blass etter vært, så må alltids friskes opp etter stund.
Som eks wella har en minicoloer de selger i salongen til hjemmebruk, har fått bedre utvalg å nå, kosta 156kr sist jeg så.. de er mye bedre en hos hm eks. Selges på nikita vet jeg
Hadde ringt rundt på forskjellige salonger å hørt å fått en ca pris
eller hørt om de selger hjemme farge
Ble langt
bare spør hvis du lurer på no