hjemmefarge

septemberspire

Flørter med forumet
Noen som bruker det her? Jeg vil farge håret nå, men trenger en god hårfarge, jeg er blond nå å tenker å ha det litt mørkere mere en askeblond kald farge. Så det ikke er så lyst lenger. Sist farget jeg det hos frisøren for 2500 kun for fargen, det var i midten av desember, men allerede til jul merket jeg fargen begynte og gå ut så det har jeg ikke lyst til engang til ! :( tips? Merke, farge tas imot med takk :)

Nei jeg bruker ikke butikk farge, de fleste er så sterke og vet aldri helt hvordan fargen blir.. men de selger hjemme farge fra frisør salonger, hvis du skulle gjort det selv hadde jeg kjøpt fra dem, mye bedre og tryggere så kan frisøren hjelpe deg med hvilken du bør kjøpe:) jeg er frisørlærli g.. mn slutta pga det ikke hva noe kjekt der.. så skal ta siste året en annen plass når jeg er ferdig med permisjonen :)

Hvor mange behandlinger gjore du siden det ble så dyrt? Har du langt hår?
Er jo å forskjellige priser på salonger, og gjør du det hos en lærling kan du få i fra 50% avslag.. de får hjelp av de andre frisørene hvis de trenger det.. Hadde heler gjort det en å gjort det selv:)

Bruker de minicolor så sklir den litt forteren ut en farge de bruker i ettervekst.. men farge er sterkere.. det kommer å ann på hvilket merke de bruker.. frisøer har å litt forskjellige meninger rundt det. Men all farge blir blass etter vært, så må alltids friskes opp etter stund.

Som eks wella har en minicoloer de selger i salongen til hjemmebruk, har fått bedre utvalg å nå, kosta 156kr sist jeg så.. de er mye bedre en hos hm eks. Selges på nikita vet jeg:)

Hadde ringt rundt på forskjellige salonger å hørt å fått en ca pris:) eller hørt om de selger hjemme farge:)

Ble langt :p bare spør hvis du lurer på no:)

Jeg anbefaler å få gjort det hos lærling :) Skal bestille meg time snart jeg og, så farger jeg det forhåpentligvis ikke mer enn 1 gang til i svangerskapet... Noen som vet hvor ofte som er "LOV"?

Takk for svar :) Jeg har halv langt ville jeg si, men det ble tatt for langt der, jeg hadde i en farge i håret å så blanda ho en anna farge til etter veksten, mere enn det vet jeg ikke, har hørt litt rundt om pris og funnet plasser det gjøres billigere en der jeg var, men jeg lurer på om jeg heller skal ta en hjemme farge, fant en som jeg synes så fin ut, loreal preference 7a. :) når jeg hadde mørkt hår brukte jeg hjemme farge og farget etterveksten selv, det var jo mye billigere, så hadde håpet på jeg kunne gjort det denne gangen også med litt lysere :)

lettere med brunt en med lyst med hjemme farge, derfor ville jeg hørt med en frisør med dem sine hjemme farger,, dem ødlegger heler ikke håret og fått råd.. :)

De som selger i butikken har ikke peilling.. :P vi fikk inn mange som måtte rette opp taber etter det, men det hva å mye hjemmebleking de prøvde på da:P

Men er jo bare å prøve.. :P
men hvis det skulle bli feil og du veeldig missfornøyd er det dyrere å rette det opp, eller så må du vel bare farge det mørkt i igjen :P

ikke for å skremme deg altså :) men kan være greit å ha i bakhodet..

De fargene de bruker nå til dags er skånsome, så har ikke hørt at det er noe maks grense på å farge håret.. Frisører står jo oppi det hele dagen når dem er gravide..

Eneste er at jeg har hørt at hormonene kan gjør at fargen blir en helt annen.. så er en sjanse å ta.. :P
Men er mange som har farget håret der jeg jobbet for å det gikk fint :)

har ikke peiling på hjemmefarge da jeg er frisør ;) 2500 bare for fargen? hjelp.. hva gjorde du da?? er ikke overalt lærlingene farger billigere. hos oss får man kun prosenter på klipp hos lærling..

Back
Topp