Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har også vurdert det, men kom frem til at jeg vil føde på sykehuset og hjem samme dag. Det er vel litt sikrere hvis det skulle skje noe. Men uansett skal jeg ikke sove noe på sykehuset.
Ja, jeg kunne faktisk tenke meg det. Men tror ikke det blir aktuelt..hva hvis noe skulle skje med barnet? Også mistet jeg en hel del blod etter siste fødsel, så tror jeg ville satt pris på om det var noen som kunne ta seg av meg hvis det skulle skje igjen. Hadde så lett og fin fødsel sist..er derfor jeg kunne tenke meg det.
aldri i livet!!sikrest på sykehuset mener nå jeg...og man har så godt de dagene men er der å får hjelp og sånn..prøve slappe av litt før man skal hjem...ville nok ikke dratt hjem samme dag som barnet kom heller..tror det er en grunn for at man får tilbud om å være på sykehuset noen dager,MEN det er MIN mening..andre får gjøre akkurat hva de vil!
Jeg vurderte det nå sist...Men selv om en har født to (en eller fler)velskapte barn uten komplikasjoner,har en aldri noen garanti for åssen det blir senere! Så valget mitt ble å ta det på sykehuset,hvor en har hjelp der og da om noe skulle oppstå.
Hadde kun valgt det hjemme om det skjedde veldig fort...
Tulla vår kom kl.11 på formidagen og var så frisk og fin sa legen,så vi reiste hjem halv 9 på kvelden igjen![;)]