Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
min var veldig glad når jeg sa jeg ville på sykehuset... Kunne tenkt meg, men tørr ikke.Er det flere her som vurderer hjemmefødsel? Eller som har erfaringer å dele med meg?![]()
Sa jeg vurderer det til jordmor på helsestasjonen og hun ble så glad at hun måtte gi meg en klemfikk nummeret til en jordmor jeg skal ringe i januar, veldig spent
![]()
Jeg kunne tenkt meg det. Og forrige fødsel rakk vi nesten ikke inn. Fødte 5 min etter vi ankom sykehuset.
Men tror ikke jeg tørr.......![]()
Har ikke snakket med henne enda om det, tenkte å ta det når det nærmer seg. Har nesten en time inn til sykehuset. Men ved forrige fødsel (som starta på natta) kjørte mannen inn på ca halvtimenHar du snakket med jordmor om det? Jeg hadde styrtfødsel sist, tok litt over en time fra første rie til hun var ute.. Men vi var heldigvis på sykehuset pga vannavgang da det startet. Er bekymret for at jeg ikke rekker frem denne gangen. Skal snakke om det med jordmor på kontroll om en ukes tid.