Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jellybelly
Det var ei på mitt andre forum (oktober 08) som fødte hjemme nå nylig (tror hun tilhører april2010). Hun fortalte en så fantastisk fødselshistorie, at jeg nesten ble frista til å prøve det selv. Men siden jeg har dannet antistoffer dette svangerskapet, og får oppfølging pga av det, vet jeg ikke om det er aktuelt en gang. Foreløpig ser jo antistoffverdiene ganske bra ut, men vet jo ikke hvordan de vil utvikle seg. Dersom verdiene blir høye nok, vil barnet kanskje ha behov for blodoverføring rett etter fødsel, så da bør jeg jo helst være på sykehuset...har ingen familie i nærheten som kan stille opp og hjelpe til om nødvendig heller, så vet ikke om jeg tør ta sjansen. Men jeg greide meg jo uten smertestillende sist, og hadde jo en grei fødsel, såsånn sett hadde det sikkert gått bra, så lenge ikke antistoffene blir et problem. Men spørs om gubben går med på det. Han er ikke så innmari glad i blod og gørr og sånt...[8D] Men han gjorde en flott jobb under føselsen med førstemann, så jeg føler meg trygg på at han takler det om han må (om vi ikke skulle rekke fram til sykehuset).