Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?? Jeg har hjemmedoppler, men har ikke klart å høre noe ennåJeg hørte hjertelyden for første gang i dag med jordmor, nå ønsker jeg å høre den vakre lyden flere ganger og vurderer å kjøpe en hjemmedoppler. Noen som har en god en å anbefale?
Hvor langt er du på vei?? Jeg har hjemmedoppler, men har ikke klart å høre noe ennå
Er godt vattert jeg og, for å bruke din beskrivelse. Og vi prøvde liggende. Men er 13+0 Idag så da skal vi jaggu prøve igjen i kveld, ståendeJeg er 13+
Og det er veldig individuelt mår man hører. Forrige svangerskap var jeg veldig slank og bebis lå gunstig til, så fant hjertelyd alt uke 9-10.
Denne gang er jeg godt vattert og bebis ligger mer unnastappet. Så må stå opp for å finne hjertelyden og fant nada til for en uke siden. Finner den ikke liggende da bebis «sklir bak» og fettlaget blir tjukkere
Så her spiller mye inn, og det er med god grunn jordmødre ikke garanterer noe heller før rundt uke 16-ish
Er mest fornøyd med Angelsound sin, av de tre jeg klart å samle på meg... wacky
ANGELSOUNDS MINI JPD-100SM tror jeg den heter
Har også lyst på en hjemmedopler, men leste at det ikke er anbefalt.
Tre stykker ja, da har du testa ut litt forskjellig. Takk for tips
Ååå, hvorfor er det ikke anbefalt?Har også lyst på en hjemmedopler, men leste at det ikke er anbefalt.
Litt pga forskjellige grunner - ikke nok forskning på om det kan skade/forstyrre fosteret, kan gi falsk trygghet, de som ikke har kunnskap om ultralyd kan gjøre det feil osv.Ååå, hvorfor er det ikke anbefalt?