Hjemmedag

**Eggerøra**

Forumet er livet
Jepp, Lilling er viss syk, for første gang siden september! Hoste og småvarm igår (begynte vel kvelden før, han lå hos bestemoren), ville ikke ha mat, og forlangte å legge seg kl fem igår... sov fra seks igår til syv i morges.. Kun våken et par-tre ganger igårkveld og kl tre inatt.. Varm og trett..

Nå på morgenen er han i bedre form, og ikke så varm. Har spist en banan og drukket endel vann, under pledd på sofaen med Byggmester Bob på TV

Spent på hvordan dette blir, jeg.. Jeg har selv vondt i halsen, håper han ikke får det slik, det er så voondt

Er forresten 17+1 uker idag, bare to uker til UL!!

Ønsker alle en fin dag da

God dagen!
Svarte deg akkurat på juni også [:D]

I dag er vi også hjemme. Maiken er litt tufs uten at jeg helt hva det kommer av. Etter litt tenking valgte jeg iallefall å bli hjemme. Dagen skal benyttes til å ordne i heimen! Har masse jeg skal gjøre før jeg i kveld skal synke ned i sofa'n og se på mange deilige kropper spille håndball [;)][:D] Må få gjort en del på dagtid, for energinivået er ikke akkurat på topp om ettermiddagen...

Lager liste her jeg, da må jeg liksom gjøre det. Kanskje jeg skal få tatt noen husbilder idag også!!!
- støvsuge + vaske kjellerstue, yttergang og gang nede
- vaske badet

- skure dusjen
- skifte gardiner i stua
- rydde vårt soverom
- rydde Maikens soverom
- brette en vask + legge i en ny

- spinne, ta gravidøvelser + tøye
- om Maikens form tillater det: Besøke Matias
- skure Maikens spisestoler
- skifte lyspære i utelampa
- hente ved
- hvis gidd - bake vaniljeboller (har en del melk jeg bør bruke opp)
- sende ut meldinger om symøte her i februar
- bære noen saker opp på loftet
- støvsuge og rydde stua, kjøkkenet og gangen oppe
Tar dette som en start jeg.... (ønsker meg selv lykke til [8D] Tror jeg starter med bleieskift av Maiken)

Ha en finfin dag alle sammen!

ORIGINAL: Kvitre

God dagen!
Svarte deg akkurat på juni også [:D]

I dag er vi også hjemme. Maiken er litt tufs uten at jeg helt hva det kommer av. Etter litt tenking valgte jeg iallefall å bli hjemme. Dagen skal benyttes til å ordne i heimen! Har masse jeg skal gjøre før jeg i kveld skal synke ned i sofa'n og se på mange deilige kropper spille håndball [;)][:D] Må få gjort en del på dagtid, for energinivået er ikke akkurat på topp om ettermiddagen...

Lager liste her jeg, da må jeg liksom gjøre det. Kanskje jeg skal få tatt noen husbilder idag også!!!
- vaske badet
- skure dusjen
- skifte gardiner i stua
- rydde vårt soverom
- rydde Maikens soverom
- hente ved

Tar dette som en start jeg.... (ønsker meg selv lykke til [8D] Tror jeg starter med bleieskift av Maiken)

Ønsker deg lykke til jeg også [&:][:D]
Husk å hvile og ta det litt med ro da, jeg klarer hvertfall ikke alt det der på en dag.. [:o] Men så er jeg kanskje i overkant ute av form i utgangspunktet da... [X(][8D]

Nå har jeg kommet et godt stykke på vei. Har tørket masse støv også. Deilig å sitte med en kopp kaffe i rent hus nå [:)]

quote:

God dagen!
Svarte deg akkurat på juni også

I dag er vi også hjemme. Maiken er litt tufs uten at jeg helt hva det kommer av. Etter litt tenking valgte jeg iallefall å bli hjemme. Dagen skal benyttes til å ordne i heimen! Har masse jeg skal gjøre før jeg i kveld skal synke ned i sofa'n og se på mange deilige kropper spille håndball Må få gjort en del på dagtid, for energinivået er ikke akkurat på topp om ettermiddagen...

- vaske badet
- skure dusjen
- skifte gardiner i stua
- rydde vårt soverom
- rydde Maikens soverom
- hente ved

Tar dette som en start jeg.... (ønsker meg selv lykke til Tror jeg starter med bleieskift av Maiken)

Ønsker deg lykke til jeg også
Husk å hvile og ta det litt med ro da, jeg klarer hvertfall ikke alt det der på en dag.. Men så er jeg kanskje i overkant ute av form i utgangspunktet da...

Formen min er veldig opp og ned for tiden den også. STOR forskjell på hva jeg makter å gjøre om jeg er på jobb eller ikke. Vet jeg kommer til å kapitulere på sofa'n i kveld. Da vet jeg at jeg kommer til å være veldig fornøyd med dagen. Er i tillegg alene for tiden (håper min Kjære kommer til lørdag, da har han vært borte nesten 2 uker), så må utnytte de dagene energien er litt til stede[:)]
Jeg er blitt flink til å lytte til kroppen, så hviler også [;)][:D]

Flinke Kvitre [:)] Kan tenke meg det føles godt [:)]

Da har jeg fått meg en tur på jobb, og vel hjemme har jeg klart å få i Lillingen halvannet kokt egg...  Ellers har han vel bare fått i seg litt druer, et par tugger eple og tre slurker saft idag... Men han er i fin form sånn ellers. Hoste og snørr og småvarm... Jaja, er vel litt forkjølt stakkar...

ORIGINAL: **Eggerøra**

Flinke Kvitre [:)] Kan tenke meg det føles godt [:)]

Da har jeg fått meg en tur på jobb, og vel hjemme har jeg klart å få i Lillingen halvannet kokt egg...  Ellers har han vel bare fått i seg litt druer, et par tugger eple og tre slurker saft idag... Men han er i fin form sånn ellers. Hoste og snørr og småvarm... Jaja, er vel litt forkjølt stakkar...

Men nå sitter jeg halvkvalm og dausliten i sofa'n og savner min Kjære... *snufs* Han har vært på altfor lang reisejobb nå syns jeg, og ikke får han meldingene mine, og det koster over 25kr/min å ringe, så det blir ikke så mye av det heller.
Litt deppa nå ja... [:(]

God bedring til lillingen!!

Men nå sitter jeg halvkvalm og dausliten i sofa'n og savner min Kjære... *snufs* Han har vært på altfor lang reisejobb nå syns jeg, og ikke får han meldingene mine, og det koster over 25kr/min å ringe, så det blir ikke så mye av det heller.
Litt deppa nå ja... [:(]

God bedring til lillingen!!

Huffe.. [&o] Skjønner plutselig hvorfor du fyller dagene med gjøremål..hørtes tungt ut.. *klemmepå*

Back
Topp