Hjemmedag og dramafilm

ava_adore77

Gammel traver fra 2008
Tilgangsansvarlig
VIP
Julibarna2014
God "morgen" jenter!

Sitter her og ser dramafilm om sår familiegjenforening på tv2 filmkanalen, og sliter som fy med å holde tårene tilbake....!

Hva gjør dere i dag da?

Hei, igjen[:D] 
Mannen min kjører meg hjemmefra (Karihaugen) til saltrening snart (luksus med skyss[;)])

Så skal jeg møte mamma i byen og gå på cafe. I kveld blir det vel idol!

I dag skal jeg hente sportsdelen til vognen min også skal jeg kjøpe stellebord..
Ellers så blir det vel kanskje en tur ut for å spise med et vennepar senere..

Ellers nok en rolig dag..

Sitter på jobb enda, jeg...og sniker meg inn på BV når de andre går ut for å røyke.........

I dag skal jeg på Røros på hytta. Gleder meg til å kommem eg på fjellet, med flotte høstfarger og god mat og gode venner!

Høres ut som flotte fredagsplaner for alle sammen! [:D]
Jeg blir forlatt i kveld, jeg... min kjære skal tilbringe kvelden i en båt på Hvaler, som de skal kjøre til vinteropplag i Moss i morgen formiddag (hvis de er edru nok, da... hehehe)
Tenkte jeg kanskje skulle ta meg en tur til Alnabru og se på peisovn på Alnabru, og noe småtteri på Ikea, eventuelt. Der er Barnas Hus også, ikke sant?

ORIGINAL: ava_adore77

Høres ut som flotte fredagsplaner for alle sammen! [:D]
Jeg blir forlatt i kveld, jeg... min kjære skal tilbringe kvelden i en båt på Hvaler, som de skal kjøre til vinteropplag i Moss i morgen formiddag (hvis de er edru nok, da... hehehe)
Tenkte jeg kanskje skulle ta meg en tur til Alnabru og se på peisovn på Alnabru, og noe småtteri på Ikea, eventuelt. Der er Barnas Hus også, ikke sant?

Jepp, Barnas hus er på Alna senter. Vi tenker å kjøpe vognen vår der!
Blir forlatt jeg og, mannen er på kveldsvakt på ahus(sykepleier). Men TV og iskrem klarer nok å holde meg med selskap[;)] (jeg er så svak...)

I kveld blir det bare kos med gubben og meg håper jeg [:D] 
Robin er jo på høstferie...
Deilig middag og Gullrekka, tar opp idol så den etterpå... Også blir jeg vel sittende og
sikle på Irishen til min kjære, tar et carlsberg alkoholfri jeg da  men snart tomt!!!!
Må jo i butikken snart da, herregud som tia flyr her assa, rekker akkurat alle de som har
vært på jobb jeg da, så får med meg litt kø!!! åååå  hvordan klarer jeg det hver dag??? he he

Back
Topp