HJEMME

*ZimileMamma*

Gift med forumet
Etter en tur fra hælvette kom vi hjem sent i går!

Kort fortalt:

- bilen klikka i oslo
-kom oss så vidt til porsgrunn
- 3 verksted - 1 hjalp os
-2 min arbeid - 1100,- kr! :(
- måtte reise alene på sjukehuset
-måtte ta drosje fra sykehuset og ned på downtown
- bilen er fortsatt klikk!!!!
- zimile var sjuk
- zimile kasta opp utover butikken, mamma og gubben :(
-mannen og jeg ble sjuke etter å stått ute å mekka bil! :(

JEpp, og egga da. 1 egg overlevde ikke opptiningen! :( MEn ruger på 1 gullegg! Så kryss alt dere har! JEg håper virkelig dette sitter nå! 14 mnd prøving og 1 neg ICSI begynner å ta litt på + at vi kun har igjen 1 forsøk! j

jo..så vi reiste kl 07.00 og var hjemme møkka seint. 60 mil tur retur i går...

Uff da, stakkars dere. Ikke mye moro når alt går galt. Men snart kommer dere forhåpentligvis til å kunne se tilbake på det også kunne le av det. For dere var veldig uheldig må jeg si.

GRATULERER SÅ MYE SOM RUGER DA. Denne gangen skal det gå bra!!!

Men du har krav på 3 søskenforsøk også, så hvis du bare har hatt et ferskforsøk etter at du fikk din datter, så har du 2 forsøk igjen også eventuelle fryseforsøk.

Krysser fingrene for dere.

KLEM[:)]

uff for en tur dere har hatt[X(][X(][X(]krysser alt for positiv test[;)][;)]kos deg som ruger[;)][;)]

så uflax med bilen....

MEn GRATTIS som ruger... Nå må jo uflaxen snu

ORIGINAL: IVFProver84

så uflax med bilen....

så uflax med bilen....

ORIGINAL: Kanutten80

Uff da, stakkars dere. Ikke mye moro når alt går galt. Men snart kommer dere forhåpentligvis til å kunne se tilbake på det også kunne le av det. For dere var veldig uheldig må jeg si.

GRATULERER SÅ MYE SOM RUGER DA. Denne gangen skal det gå bra!!!

Men du har krav på 3 søskenforsøk også, så hvis du bare har hatt et ferskforsøk etter at du fikk din datter, så har du 2 forsøk igjen også eventuelle fryseforsøk.

Krysser fingrene for dere.

KLEM[:)]

Er det sant???? Oj oj oj! Da er det jo håp! Åhhh...nå ble jeg lettet og glad! [:D] Vi har kun hatt 1 ferskforsøk etter vesla ja - og tok det wsom var i fryseren nu.

Ja nå må det gå bra! he he he...er jo tragikomisk hele turen [8D][:D]

så uflax med bilen....

sign

Gratulerer som ruger!!! [:)] Håper dere snart er friske alle mann (+bil! :) ) igjen!

ORIGINAL: Tøysa

Gratulerer som ruger!!! [:)] Håper dere snart er friske alle mann (+bil! :) ) igjen!

ORIGINAL: Tøysa

Takk takk! [;)]

Det derre bil hælvette altså! [:@][:'(]

Back
Topp