Hjemme

MyLittleboy

Forelsket i forumet
fra føden jeg også. Måtte ta registrering av hjerteslag på sykehuset,ettersom legen hadde veldig problemer med det idag. Har jo som nevnt tidligere, ment at magen har krympet og at jeg kjenner mindre liv,men alt var heldigvis i skjønneste orden. :D

Så bra at alt er i skjønneste orden[:)]

ORIGINAL: al05 *14.05.10*

Så bra at alt er i skjønneste orden[:)]

sign

Så bra at alt er som det skal være!
Kanskje magen har krympet for at ungen har lagt seg mer nedi bekkenet? Hvis det er sånn det er da?

Så bra at det sto bra til!! Godt å slippe å bekymre seg! [:)]

ORIGINAL: murreliten

Så bra at det sto bra til!! Godt å slippe å bekymre seg! [:)]

Ja jeg vet ikke, legen jeg var hos idag kjente på magen og sa at babyen hadde snudd seg ned i bekkenet, men jordmoren på sykehuset trodde ikke det i og med jeg bare var 34 uker på vei. Så ikke vet jeg, magen se hvertfall mindre ut....[8|]

så bra at alt var i orden da [;)] Men jordmoren trudde ikke det fordi du bare var 34 uker?? den skjønte jeg ikke helt.. jeg er bare 32 Uker og lillegutt her ligger med hodet nedi bekkenet og har til og med festa seg... skjedde enda tidligere forrige svangerskap... Er nok sikkert det som har skjedd tenker jeg, er jo rette tida for det nå [;)]

Uansett var det veldig bra at alt var i orden da [:)]

Så godt å høre at alt står bra til med den lille i magen :)

Nei akkurat det skjønte ikke jeg heller. Jordmoren mente hvertfall det at han ikke hadde festet seg,men skjønner vel egentlig ikke åssen hun kan si det når hun ikke kjente på meg engang. Men hun var nå litt spesiell, det skal hun ha...hehe! Men glad for at alt var bra hvertfall, må si jeg blir litt nervøs når legen syns hjerteslagene var så ujevne...! Godt å høre at alt var bra med deg og lillegutt også Lillebebis[:)]

Back
Topp