Hjemme på perm oppdatert 3.5

Olive76

Forumet er livet
Oppdatering:
Crp synker, men det blir operasjon for å fjerne cysten tirsdag neste uke. Ordentlig operasjon med snitt og greier. Så blir på sykehuset noen dager og sykemeldt 4 uker. Passer ikke inn i planene mine i det hele tatt da jeg nå skal jobbe 20% og ha konfirmasjonsgudstjenester 29. mai. Men håper jeg får det til da. Suuk. Litt skummelt er det og.
Og jeg som trodde at jeg skulle til å trimme og dra i bassenget med alle guttene mine. Men det er utsatt.
og så er jeg sikkert på sykehuset når kjøkkenet er ferdig. Dermed får manne mulighet til å stille ting som han vi ha det. Huff. Men så får jeg bare dirigere en omrokering når jeg kommer hjem.


Må visst lage egen tråd.

Ble innlagt på sykehus igår med mistanke om blindtarmsbetennelse. Jeg hadde moderat ondt i magen og stigende crp.

Smertene var litt diffuse og flyttet seg litt rundt så Ul ble tatt og galleblæren frikjent. De så heller ikke noe tydelig på blindtarmen.

Så sendte de meg en tur på gyn. Der så legen noe på ultralyden som kunne være enten en byll eller en betent blintarm. Så han ville ha meg på ct.

På ct fandt de det som trolig er en tvillingcyste (fikk fjernet en sådan og venstre eggstokk fo 2 år siden). Men blintarmen var fortsatt ikke tydeligt inficert.

Så nå er jeg overflyttet til gyn. Men har perm til tirsdag. Der skal de se infeksjonstallene an igjen og finne ut hvordan og når de skal operere ut cysten. Samtidig tar de en titt på bindtarmen og tilkaller kirurgen hvis den skal tas.

De håper å kunne bevare min igjenværende eggstokk, for det er litt tidlig med overgangsalder som 35-årig...

Men er hjemme nu og har det ganske bra. Var mye venten og mye frem og tilbake igår. For var fastende i 3 runder da ingen visste om jeg skulle opereres.

Felix var hos meg og sjarmerte alle!
 
Da får vi håpe at det kun er en cyste som er problemet, og at det er en smal sak å fjerne den uten å ta eggstokken også! I mellomtiden håper jeg du har minimalt med vondt, slik at du får kost deg med alle gutta dine!
 
Kjekt å ha deg "hjemme" igjen Olive!!! Ser for meg storsjarmøren Felix!
 
må skrive for å se actrine.... det rimet også!
 
Uff da.. det hørtes jo litt kjipt ut.. Får håpe de fikser det fort og så smertefritt som mulig! :)
 
Godt å høre at du har fått tatt en tur hjem.Magesmerter er ikke godt.
Ønsker deg god bedring og lykke til på operasjonen til uka.
Klem
 
huff da...

håper de finner ut av det og kan fikse det lett som en plett...
ikke noe moro å ha infeksjon i kroppen uten at de finner ut av det...

Lykke til, og god bedring!
 
Jeg fjernet blindtarmen for fire uker siden, og med meg også var det mye frem og tilbake før det ble operasjon. De syntes ikke jeg hadde vondt nok til at det kunne være blindtarmen og var innom cyster og at det kunne være noe med eggstokkene.
Men så ble jeg værre, fikk mer vondt og crp en steg. Ved operasjon viste det seg at det var blindtarmen og at den hadde begynt å sprekke.

Uansett lykke til og jeg håper de tar en avgjørelse på hva de skal gjøre snart. Det værste synes jeg nesten var å ligge fastende å vente på om det ble operasjon eller ikke.

God bedring:)
 
Lykke til med operasjon! Håper du kommer deg fort! :)
 
Rakk ikke å svare sms tidligere i dag..

Greit med en kjapp operasjon da, selv om operasjoner aldri kommer når det passer!
 
Må svare for å se actrines innlegg....
 
Back
Topp