Gullungene
Betatt av forumet
Hvor mange er vi som går hjemme på dagtid?
Jeg går hjemme
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg går hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det er grusomt å gå på jobb når man er dårlig! Hvordan dårlig er du? (Hvis jeg kan spørre)Ikke enda, men tror det blir til det snart. Sliter når jeg er på jobb, men prøver å ta en dag av gangen.
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Uff det er grusomt å gå på jobb når man er dårlig! Hvordan dårlig er du? (Hvis jeg kan spørre)
De sier "sv er ingen sykdom" men for veldig mange kan det faktisk føles sånn =\ jeg blei sykmeldt hele forrige sv, lå hjemme å spør i over halve sv
Håper alt blir bedre når du har passert 12uker!Jeg er "bare" kvalm og trøtt. Foreløpig klarer jeg det akkurat, men har ingen energi til vesla når jeg kommer hjem og må sove fra ni til seks for å fungere. Kanskje jeg forsøker gradert sykmelding etterhvert, for å se om det blir bedre...
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Så du går på skole jaJeg er hjemme akkurat nå. Er sykemeldt fra praksisperioden, så har neste uke også hjemme. Så er det en uke på skolen, før en uke hjemme igjen også kommer vel påskeferien plutselig også, og snart er det sommerferie, også håper jeg å få startet mammapermisjonen fra skoleårets start for å slippe tre mnd skole for ingenting ;p
Så du går på skole jakan jeg spørre hva du studerer?
Nei, det er vel ikke no poeng å gå tre mnd på skole for så å være borte resten av året.
Høres lurt ut å ta det med ro da! Krysser fingrene for at spira sitter denne gangen <3Jeg er hjemme nå. Er 100% sykemeldt pga to sa tidligere. Hr en stressende jobb og ville prøve å ta det rolig denne gangen. Men nå begynner jeg å bli veldig lei av å være hjemme så gleder meg veldig til å begynne på jobb igjen om tre uker!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei da er det jo ikke vits i å gå de tre mnd. Lurt at du fullfører dette året slik at du har krav på penger mens du går hjemme i perm.Jeg går barnehagelærerutdanninga. Hadde jo kanskje kunnet gått tre mnd, og så startet senere året etterpå igjen, men jeg ønsker desverre ikke å fortsette utdanninga etter mammapermisjonen. Så, jeg skal gjøre ferdig de siste ukene av dette skoleåret, for å kunne stå registrert som student til neste år, med permisjon, for å kunne få fødselspenger fra lånekassen. Jeg har ikke jobbet noe særlig før, så har ingen rett på penger fra Nav annet enn engangsstønaden, så da blir dette løsningen![]()
Da er vel sjansen stor for at det blir slik denne gangen å!Jeg ble sykemeldt i dag igjen. Sykemeldt til etter påske pga kvalme og svimmelhet. Regner med jeg blir videre sykemeldt etter det da jeg i første svangerskap var sm hele svangerskapet utenom 2 uker