Hjemme på 3.dagen

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Kroppen er virkelig ikke grei for tiden:sorry: idag trodde jeg at jeg skulle komme meg på jobb etter to dager hjemme, men neida:wacky: kan sove og sove og sove, har stramminger i magen til tider (ikke så sterke altså) jm mente det er uskyldige voksesmerter men at jeg måtte ta kontakt hvis det ble verre. Finner ikke behagelig sovestilling på kvelden (pupper i veien og ubehag å ligge på magen) sambo synes visst jeg er noe urolig om natta:hilarious:...så når morgenen kommer vil jeg bare sove videre:sorry: og jeg som vil være på jobb og ha kontroll på elevene mine og alt vi skulle gjort! Skal ikke klage, vet det er mange som har mye verre plager enn dette, men å ikke få sove nok er jammen ta ikke greit det heller:wideyed:
 
Vært så trøtt siste mnd selv, og nå orket jeg bare ikke lengre. Vært hjemme to dager nå og sovet og tatt det rolig og nå orker jeg smile og være tilstede i hverdagen med de andre og ikke minst orke tenke på julegaver osv. Jeg er så trøtt at jeg er helt i tåka :)
 
Vært så trøtt siste mnd selv, og nå orket jeg bare ikke lengre. Vært hjemme to dager nå og sovet og tatt det rolig og nå orker jeg smile og være tilstede i hverdagen med de andre og ikke minst orke tenke på julegaver osv. Jeg er så trøtt at jeg er helt i tåka :)
Skjønner akkurat hvordan du har det:) mye sofa idag, sett alle fire episodene av Else om barn, seip sikkert ti ganger:hilarious::hilarious: men, også fått lagt sammen klær, rydda litt og tørka støv - så får gjort litt innomhus også da. Og nå snør det så fint ute her, kjenner julestemninga kommer krypende:)
 
Back
Topp