Hjemme med lille skatten min!

TrollmorTilEn*SnartEnTil

Forelsket i forumet
I går kom jeg endelig hjem med den skjønneste prinsen. 
Fødsels opplevelsen var helt ok. Kom inn på overtidskontroll fredag 1., hvor det ble bestemt at jeg skulle bli satt igang enten den dagen eller dagen etter. Siden det var fult på sykehuset måtte jeg vente til dagen etter. Kom inn på sykehuset og fikk beskjed om at det fortsatt var fult så de fikk ikke satt meg i gang da heller. 
Siden jeg var så mange dager over ville de ha meg inn igjen på kvelden i håp om at de kunne hjelpe meg litt mer da. Den samme kvelden da jeg kom tilbake var livmorhalsen kun 1 cm, så de bestemte seg for å strippe meg. Det satt i gang hele opplegget, riene startet veldig soft, men de ga seg igjen på kvelden slik at jeg fikk sovet hele natten. Våknet klokken 0600 søndag morgen og var litt usikker på om vannet hadde gått siden det var litt vått i trusen, 10 min etterpå startet riene igjen og da var det litt mer smertefullt.

ca. 0800 dro vi inn til sykehuset, fikk et rom og pustet meg gjennom riene. Hadde en student med meg hele halve veien, noe jeg syns var veldig godt. Føler jeg fikk vite mer, siden henne hadde spørsmål + at hun var kjempe flink.
1200 tok de vannet mitt, så det hadde ikke gått den morgenen. Da begynte jeg og slite litt mer med smertene. Rundt 1400 var jeg nødt til å ta epidural, noe jeg egentlig ikke hadde lyst til, men takk og lov for at jeg gjorde det!
1918 søndag kveld, den 03.06.2012 kom gutten min ut. Det var en helt vill opplevelse, ubeskrivelig! Ble litt små hysterisk og gråt å hulka når han datt ut og ble lagt på mitt bryst <3

endelig!! gratulerer så mye 

Gratulerer:-D

Gratulerer så mye<3><3>

Gratulerer så mye:)kos deg:):)

Gratulerer!!

Tusen hjertelig takk :D Og gratulerer til dere som har født <3

Endelig kom han! Gratulerer så mye! 

Back
Topp