hjemme igjenn...

Bebibooms

Gift med forumet
m en kjempe koselig liten gutt... åååh, så vi koser oss... nytt liv gitt... Marcus er syk, så litt kjedelig... men han er iallefall stolt storebror og skal hele tiden holde lillebroren sin... hehe... passer på han hele tiden bare han lager en lyyyd... men, hehe...sjalusien kan ennå komme... hehe...

ellers.... lille gutt sover myyye.. akkurat som broren gjor...

puppene mine er giiiga.... hjelp... går d snart bort?? stein harde.... får til å amme dah... d er jo greit... men... huff... aua... tips??

Gratulerer så mye med lille Anton og velkommen hjem[:)]
Jeg har dessverre bare dårlig erfaring med steinharde pupper...så jeg sier bare...amme i vei[:)]
Håper det løser seg!

Gratulerer så mye med lille gutt [:D]
Gleder meg til å se bilde og høre fødselshistorie!!

Jeg hadde også steinharde, men det kom seg med dagene, jo mer jeg ammet, jo bedre ble det. Pluss at jeg pumpet meg en del, for jeg hadde melkespreng hele tiden, den første tiden.. Det hjalp iallefall meg mye, pluss at jeg fikk litt ekstra tillegg til å ha i frysen om vi plutselig skulle noe og trengte barnepass [;)][:)]

Håper det løser seg, ikke noe godt med vonde pupper[8|]

sååå kos[:D]

gratulerer m lille Anton[:)]

åh... hørtes utrolig koselig ut[;)] kos dere videre[:)]

Så koooselig snuppa!!! Må kose dere masse denne første tida, selv om den også er slitsom..

kun en ting som hjeler på steinharde pupper; AMMING...[;)] Derfor er vetla mi så tjukk og god...[8D]
Gleder meg til puppene bli små og slappe igjen...[8|]

så herlig å være hjemme igjen[:D][:D]
gleder meg til å høre fødselshistorien og se bilder og høre hvordan det går[:D][:D][:D]

må være deilig å være hjemme igjen[8D]. Håper storebror blir fort frisk og at mor får myke pupper igjen snart[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

må være deilig å være hjemme igjen[8D]. Håper storebror blir fort frisk og at mor får myke pupper igjen snart[:D]

Gleder meg til fødselshistorie! [:D]

ORIGINAL: *Emma08*

så herlig å være hjemme igjen[:D][:D]
gleder meg til å høre fødselshistorien og se bilder og høre hvordan det går[:D][:D][:D]

Hos meg har det hjulpet å dusje med brystpumpa, hvis du forstår hva jeg mener [:D][;)]

Gratulerer såååå masse!

Kos deg med gutta! [:D]

Back
Topp