Hjemme igjen

Fru+2

Forumet er livet
Da er vi hjemme igjen etter 1 uke på sjusjøen. Kost oss masse.
Torsdagen kom et vennepar med 2 barn opp og holdt oss med selskap.
Lørdag gikk manfolka birken og begge klarte å forbedre tiden sine fra i fjor

Her er det litt bilder

Venter på pappa på sjusjøen

Så kom pappa endelig

Høres bra ut!!
Lørdag var det jo helt nyydelig vær også da, kunne ikke bestilt bedre til Birken [:)]

Såg ut som en fin tur med fint vær! Så skjønn Christian er, nydelige strikkeklær har han og[;)][:)].

Har stort sett hatt fint vær, men må si at gutta var bekymret når tåka kom på fredagen. men heldigvis kom det knall været på lørdagen.sikkelig påskevær
Momor til christian er glad i strikke klær [;)]så han fikk ny genser til ferien

Ser ut som om dere har kosa dere masse - og så sprek K er altså, jeg er imponert. Søsteren min har kjøpt hytte på Sjusjøen hun også, men jeg har ikke fått vært der enda...

Så ut som en fin tur med kjempe fint vær, så skjønn Christian er, nydelig strikka genser han har.

Det så ut som om Christian koset seg stort i finværet.

Ser ut som dere har hatt det veldig kjekt på tur - må si jeg er imponert av de som våger seg ut på "Birken"[:D]

så bra at han klarte å forbedre tiden sin.. stas!!

og for noen flotte bilder av Christian.. han er ufattelig fotogen..[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Trillemor82

ja, det er sant, men jeg synes moren gjør seg godt på bilder også, så det er kanskje arvelig? Håper ikke mine barn har arvet mine fotogener, jeg har blunke- og dobbelthake-tendenser som skremmer meg

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Trillemor82

ja, det er sant, men jeg synes moren gjør seg godt på bilder også, så det er kanskje arvelig? Håper ikke mine barn har arvet mine fotogener, jeg har blunke- og dobbelthake-tendenser som skremmer meg

ja, silje er også ufattelig fotogen.. såå de er heldige[:)] jeg har noen merkelige øyne som kommer frem på hvert eneste bilde jeg.. så det er flott..[8D] malin har desverre arvet en del av mine trekk. men er ofte heldigere enn meg.. [:D]men.................................. vi ser tendensene.. spent på hvordan det blir med julie..[8D]

Så søte dere er :-) er nok ikke alltid så heldig på bilder jeg. flink til å lokke igjen øynene ja.
Takker for koselig komentarer.
K er fornøyd med tiden men målet er nok å slå kameraten sin. men er imponert at han orker.
Jeg og forloveren min vurdere å gå imga-låmi til neste år.noen som har gått den her?

ORIGINAL: silje a

Så søte dere er :-) er nok ikke alltid så heldig på bilder jeg. flink til å lokke igjen øynene ja.
Takker for koselig komentarer.
K er fornøyd med tiden men målet er nok å slå kameraten sin. men er imponert at han orker.
Jeg og forloveren min vurdere å gå imga-låmi til neste år.noen som har gått den her?

Søsteren min har deltatt to eller tre år på rad nå og skryter veldig av det - selv har jeg ikke vurdert det, med bekkenproblemer er ikke ski det beste...

Back
Topp