Hjemme igjen!

lenemor

Forumet er livet
Koselig å logge på og se at folk har tenkt på oss.. det gikk slag i slag i går, for da vi kom til legen var hun rask med å konstatere bronkiolitt, og så lurte hun på om jeg ville bli hentet i ambulanse der. Jeg spurte om jeg fikk kjøre hjem og bli hentet der, så rakk jeg å pakke litt, og få snakket med Johanna og G - og jeg rakk å være hjemme i fem minutter før ambulansen var der.... så bar det til Ålesund.

Har fått et par inhalasjonsbehandlinger, for han fikk som olive opplyser konstatert RS-virus. Delte rom med ei jente/dame med ei datter på 8 måneder som også hadde RS-virus, så vi satt i alle fall i isolat sammen (vi satt ikke helt i isolat da, men ungene fikk ikke forlate rommet, og vi måtte ha på oss blå frakker om vi skulle ut i gangen og hente kaffe for eksempel). Ble tidlig kvelden på oss i går, for det var en slitsom dag, og i dag var det med stor lettelse jeg fikk beskjeden om at vi fikk reise hjem i dag.

August surkler og piper fremdeles, har stygg hoste, og høy respirasjonsfrekvens, men han strever litt mindre med pusten. Om han blir dårligere må vi reise tilbake på sykehuset. Har vært og utstyrt oss med febernedsettende og nesedråper, og så håper vi at det skal gå bra å være hjemme.... det er slitsomt å være på sykehus i alle fall... den andre babyen på rommet vårt holdt det gående fra rundt midnatt og til hun hadde klart å vekke august skikkelig sånn i halv to tiden.. og så roet hun seg gradvis ned til han var lys våken og lite lysten på søvn, så da holdt han det gående (ikke med skriking ,men med å blåse bobler, snakke og ule litt) til klokka var nesten fire... og så blir man vekket når pleierne er inne og sjekker barna på natta (de går jo ikke inn for å vekke oss, men når det går folk i døra og står og lyser ved siden av meg med lommelykt så våkner jeg), og morgenen startet seks igjen i dag...

nei - nok klaging, nå satser vi på full tilfriskning - takk for koselige ønsker og hilsener her inne!

godt å høre at det går bedre med han og at dere er hjemme igjen! håper på rask bedring med dere nå.... sender dere noen god bedringtanker herfra, og håper det snart er lys i tunnelen..[:)]

Så godt å høre at dere har fått komme hjem og at August er bedre. Ikke mye morro på sykehus med andre rutiner og lyder. Hjemme er best da hvis man ikke er for syk og trenger hjelpen deres.
Kos dere hjemme og håper både Agust og Johanna er friske og raske snart.

Godt å høre at dere er hjemme igjen. Håper August snart er på bedringens vei nå[;)].

God bedring til August. godt å høre at det går litt bedre med han og at dere fikk komme hjem fra sykehuset.

God bedring te August. Godt å høre at det går litt bedre med han og at dere fikk komme hjem.

God bedring til August. Er ikke no moro når de små er dårlige.. [&:]

Godt å høre at det går litt bedre med August nå! Håper han snart blir frisk - god bedring til lille prinsen deres

Stakkars lille [:(]
Men det er godt å høre at det går LITT bedre iallefall.
Husker da nevøen min hadde RS-viruset. Han lå på isolat
ei stund, og det var ikke mye morsomt [8|]

Håper August blir raskt frisk igjen, for det er ikke noe gøy dette her!

Masse god bedringklem fra meg [:D]

Det var godt å høre at han er på bedringens vei - har tenkt masse på dere. Håper han blir fort bedre[:)]

Stakar liten August!! Håper han blir frisk nå og ikke drive med å bli syk hele tiden!!!
Klaging??? Neida.. du konstanterer fakta![8D]

Takk Actrine - jeg føler meg litt sytete om dagen, og har ikke lyst å bli oppfattet sånn... litt slitsomt med syke barn, man blir litt bekymret, og så har jeg blitt helt sylta selv, så energien er ikke på topp... Nåja, vi skal bli friske alle sammen etter hvert

Og takk alle sammen for hyggelige ord

Uff!!
Siste gangen me var innlagt med Karelius var me der 7 dagar, også pga RS-virus og akutt bronkiolitt. Sat på eit pittelite rom fra me kom til me fekk reise igjen, og det er ganske tøft.. så skjønner følelsen [&o]

Vil berre gi ein klem og ønske gooood bedring!

Ja, vinteren er jo ofte en "syk" årstid.. Mye sykdom både av den ene og andre sorten..
Men nå satser vi på at vi alle har fått vår dose for i år, for nå kommer snart våren! [;)]
Og om du har lyst å klage litt (eller konstatere fakta som Actrine skrev så fint [:D]), så er det lov når man har syke barn! Det er både slitsomt og lite morsomt..
Masse god bedring til dere begge to!

Back
Topp