Hjemme igjen

siwro

Gift med forumet
Ja da var jeg kommet hjem fra UNN...klarte å sove hele 3 timer i natt..våknet  kl 2 og sto opp å gikk i dusjen kl 3 i natt, så hentet taxy'n meg.. var en uhyggelig biltur for fyren kjørte jo spm ett svin...så jeg sendte meld til mannen å sa at denne bilturen var som å være med han på have i storm..flyturen var også dritt..turbelens fra leknes til bodø oxo i fra bodø til tromsø..(er så redd når det blir turbelens, må ta meg i for å ikke gråte)
så blei det laaang ventetid på sykhuse. kjedelig måtte vente i 3 timer...hater venting..
når jeg endelig kom inn var det med staven i full fart inn i lulla å vise meg...slimhinnen var fin..
samtalen etterpå gikk fint, fikk forklart godt hva som skulle skje og ble vist med sprøytene...jeg måtte oxo sette tom sprøyte på meg selv for å bare se at det ikke var noe å grue seg til, prøvde å komme med unnskyldninger meen fikk ikke gå før jeg gjorde det....
så jeg stakk bare..og kjente slikk å ingenting, og blødde ikke etterpå...nå har jeg nettopp satt sprøyta på meg selv, nå var det faktisk værre... litt vondt(ubehagelig) og blødde etterpå...live redd for å blande feil elr at en dråpe skal komme ut eller at jeg skal gjøre noe feil.... å grue seg til sprøyter var i allefall ikke noe gru... det er blandinga som er nærvepirrende...
jeg spurte henne om jeg skulle fortsette på metformin(sluttet for en stund siden dumme meg) uten å høre med sykhus først... hun sa det var dumt av meg og må bare begynne igjen, blei redd der og for det var fryktelig galt....
uff blei langt dette, men har så mye å fortelle, vil ikke stoppe å fortelle.......hihi[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

så uttpå ettermiddagen ringte mannen å sa jeg måtte komme på kaia,,jeg gjorde det å han var pinadø kommet til tromsø for å spise middag sammen med meg på peppez[:)][:D] min hælie snille mann...han er på tur nordover for å fiske nemlig[:)][:)]

kjekt at alt såg bra ut og kjekt det gikk bra med stikkinga! Så fantastisk bra gjort av din mann då! Slike overaskelsar er fine[:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

kjekt at alt såg bra ut og kjekt det gikk bra med stikkinga! Så fantastisk bra gjort av din mann då! Slike overaskelsar er fine[:)]

så bra å høre at det med sprøytene ikke er noe å grue seg til! og foresten så må jeg si at mannen er kjempe god som kommer innom på lunch sammen med deg da[:D] en fiiiin overaskelse [:D]

takk jenter, ja han er en fin mann altså.
Hah var litt stressa i går da jeg skulle blande sammen dette...hun sa jo så sykhuset at jeg skulle bare knekke glass toppen med hendene, jeg gjorde det men knuste hele glasset istedet..hehe.. så måtte ta et nytt glass...håper ikke jeg knuser flere nå da...hihi...var det litt ekkelt for dere å sette den og når det gikk blei sprøyta inn? ikke vondt altså men litt rart??hehe gleder meg til å sette i kveld oxo[:D][:D][:D]

Lykke til med stikkingen. Spør på apoteket om du kan få en ampulle-knekker, da er det så mye lettere å knekke de glassene uten å knuse eller skjære seg. Fikke det ikke i starten, men synes hele blande-greia ble mye bedre da jeg fikk det!!

takk jeg fikk en sånn for å knekke, viste ikke hvilken vei jeg skulle ta den med så jeg bøyde der der inni den hehe...
ORIGINAL: Temo

Lykke til med stikkingen. Spør på apoteket om du kan få en ampulle-knekker, da er det så mye lettere å knekke de glassene uten å knuse eller skjære seg. Fikke det ikke i starten, men synes hele blande-greia ble mye bedre da jeg fikk det!!

ORIGINAL: siwro

Hah var litt stressa i går da jeg skulle blande sammen dette...hun sa jo så sykhuset at jeg skulle bare knekke glass toppen med hendene, jeg gjorde det men knuste hele glasset istedet..hehe.. så måtte ta et nytt glass...håper ikke jeg knuser flere nå da...hihi...var det litt ekkelt for dere å sette den og når det gikk blei sprøyta inn? ikke vondt altså men litt rart??hehe gleder meg til å sette i kveld oxo[:D][:D][:D]

hehe jeg knakk også et par glass når jeg brukte menopur[;)][;)]heier på deg tenk nå er det ikke lenge til du heller er ruger[;)][;)]lykke til[;)][;)]

Ja det er fort gjort[:D][:D]
 får håpe jeg ikke knekker flere[:)]
Lykke til til deg oxo[:D]
ORIGINAL: t.t.h.

ORIGINAL: siwro

hehe jeg knakk også et par glass når jeg brukte menopur[;)][;)]heier på deg tenk nå er det ikke lenge til du heller er ruger[;)][;)]lykke til[;)][;)]

att d går ann...jeg skulle ta av troppa på sprøyta den satt så gdt fast, måtte ta skikkelig i jo.. å når jeg endeli fikk den av stakk jeg meg i fingern.. teite lokk... da måtte jeg jo skifte spiss å det var vel rett sant?? håper jeg ikke jør sånt mere så jeg blir fri for spisser hehe...uff for en nærvepirrende prosess, ingen problem å gjøre det som skal gjøres, men om det blir rett er jo umulig å vite...di sa jo på sykhuset att bare en liten feil man gjør er det jo ødelagt..hmm

Back
Topp