Hjemme igjen fra UL <3

Klodehode

Elsker forumet
Alt var bra med lillebaby <3

vi fikk en laang Ul i dag, jordmor strevde i nesten 45 min med å få tatt de mål som skulle tas og se at alt var bra, for lillen danset virkelig inni der, både vinket sparket og snurret rundt. Tilslutt gav hun opp og tilkalte overlegen som kom og fikk sett alt han skulle på 15 min.
 Både jordmor og overlegen var kjempekoselige og forklarte alt de så. Men kjønn var de ikke mulig å finne ut av, enda de prøvde hardt begge to, så vi får leve i spenning fremover :) Bilde glemte vi og å få med. Men jeg skal ha ekstra oppfølging pga sv.diabeter forige svangerskap så 23. juli er det ny UL. Gleder meg <3

oj ja det var jo en lang time :) aktiv liten krabat er jo et godt tegn da! bra de fikk tatt de måla de skulle tilslutt da :) hehe søt da som ikke ville ligge stille. ulydig allerede inne i magen :P neida ;)

men da får du vente i spenning ang kjønnet da :) er jo ikke såå lenge til neste UL. det er samme dag eg reiser på ferie faktisk :P da har vi begge noe å glede oss til på den datoen ;) tihi!

men godt alt var bra med krabaten :)

Spennende;) Flott alt alt var fint:D Me va også i dag og kan tru hu sleit med å ta bilder siden babyen var så aktiv, spente og beveget seg rundt:) og eg som var redd han/hun skulle sove når me skulle der :P

Artig mec lang UL da, også blir det jo spennende med ny UL i uke 23, kanskje de ser kjønnet da :)

Deilig når man føler de har virkelig tid:) Så bra du får oppfølging! Får det selv og fikk ny ul 12/7. Roer mamma hjerte det<3>

Så bra at alt var bra!!

Back
Topp