Hjemme igjen fra sjukehuset

Ariada88

Glad i forumet
Og med baby i magen fortsatt! 

Hadde endel vondt i magen på fredag, følte meg bare litt rar.. Fikk litt kynnere osv, så tok en paracet og tok det med ro. Og plutselig ble det skikkelig tak..

På vei inn til sjukehuset var det 3. minutter i mellom hver rie, så trodde igrunn det var nå det skulle ksje ja..
Var på kontroll på torsdag, da var livmorhalsen 18mm, var enda mindre på fredag. Fikk lungemodningssprøyte, og plutselig bare stoppa det opp
Så slapp riehemmende midler, veldig glad for det.
har nå fått begge dosene med lungemodning, så starter det igjen kommer de nok ikke til å stoppe det nå.
Har blitt fortalt at jeg ska få vanlig fødsel, for han har jo lagt seg med hodet ned, og det er så og si festa.

De håper at han venta 2-3 uker til, men skulle de være ærlige var de ikke helt overbevisste om det.. Så da får vi bare vente og se

Tusen takk for alle lykkeønskninger

Ja, er ganske rolig på det når jeg først har komet så langt [:)] Har jo gått veldig bra med Julie, som kom i 32+5, så det går nok bra nå også [:)]

Guuuud!!!
Krysser fingerne for at lillemann holder seg inne noen uker til!!![;)]

Håper lillemann holder seg litt lenger i magen enn lillesøster - og gjør han ikke det så skal det nok gå helt fint allikevel [:)]

Er veldig beroliga, og sjansene for å få et friskt, men lite barn er jo veldige gode nå [:)] Så blir bare å vente, og vente og vente.. Har jo bittelitt lyst til at han skal komme snart, så jeg slipper lure på om ting skjer eller ikke, men mye bedre å være hjemme enn på sjukehuset, så best han venter ja[:D]

Så bra at det stoppet opp og at dere er forberedt med tanke på lungemodning. Nå får du bare se hver dag han holder seg inne som en bonus. Det blir nok ikke lenge til skal du se.

Godt å høre at det roet seg - håper den lille kan kose seg enda noen uker der "inne" i trygge omgivelser[:)]

ORIGINAL: *SuperBerta*

Så deilig da, å være hjemme å få slappe av.. Får håpe han venter litt til da, men det går nok fint uansett![:)]

Så godt å høre at at bestemte seg for å vente litt til med å komme.Kos deg hjemme

Så godt at du fikk komme hjem! Håper at du holder deg vekke fra husarbeid og slike ting nå[8D] 
Blir spennende å se hvor lenge han blir og når han blir født!
Masse lykke til![:D]

Så bra at dere har det fint begge to. Håper han holder seg inni magen en stund til. Bedre for han det. Men hvis han kommer, så går jo det også bra!

Krysser fingrene for at han får vokse seg stor og sterk i magen før han kommer. Slapp av og kos deg alt du kan!

Trodde jeg hadde svart på denne tråden jeg, men hadde visst ikke det.. [:D]
Men håper du tar det HELT med ro nå da, og at du får slappet litt av.. Om babyen kommer nå så er vel sjansen for at det skal gå helt fint veldig store, så kommer han så kommer han.. [:D]
Masse lykke til!

har egentlig tatt det veldig med ro, så ble litt overraska da riene starta.. var jo i mer aktivitet dagen før enn jeg var på fredagen, og så plutselig starter det bare.. [:-]

Er nå like langt som da Julie kom, så er veldig beroliga nå egentlig [:)] Bare veeeeenter.. Men blir så rart å sitte å vente på en fødsel alt nå.. Men er jo ganske store sjanser for at det skjer.. Men blir jo nesten nedtur hvis det ikke skjer, er jo ganske klar for at han kommer snart.. [:-]

Back
Topp