hjemme igjen :D

LadyOnHeels

Elsker forumet
da er hyttetur ferien over og vi har stor kost oss selv om været ikke var det beste hele tiden :( 

hadde tilgang til 3g nett der, men det var treeeeeeigt så orket ikke å kommentere noe for da tok en evighet ;p hehe

er alle her på ferie eller begynner noen å komme hjem snart? 

her har gutta en uke igjen med ferie før jobb og bhg begynner så neste uke skla vi kose oss på leos, akvariet og på lekeplass :)
 
Her begynner ferien til 2 åringen neste uka, da skal jeg være alene med begge på dagtid også tar mannen ferie uka etter. Er heldigvis meldt fint vær til uka så satser på å være mye ute.
Husker ikke helt hvor i landet du bor hen jeg, hvilken Leos har dere tenkt dere på? Vurderer å stikke på Leos i Fredrikstad til uka ;)

Velkommen tilbake!
 
bor i bergen jeg så fredrikstad var litt langt unna ;p hehe

har du vært på villapaprika i fredrikstad? har sååå lyst å dra dit (leser bloggen hennes) så hadde jeg bodd der hadde jeg brukt en del penger i butikken hennes ja  

god ferie til dere da så håper jeg det blir sol og sol alle dagene :)
 
Føles iallfall som vi er på ferie :) vi passer huset og katten til min bror. Rart å ha så mye plass når man er vant til en liten 2 roms.
 
hva er leos?

vi er hos svigermor så det er ferie. kan bare ligge å kose meg i solen(når det er sol da) når det ikke er mating :)
 
Her har min mann en uke igjen av ferien. Vi har vært en uke på sørlandet og nå har vi akkurat kommet hjem etter et par dager i Oslo. Jeg er en del kroner fattigere kan man si....  Meeeen lenge siden jeg har kjøpt noe til meg selv.. Bogstadveien og Hegdehaugsveien er farlig.....!! ;-)

Håper det blir litt mer liv her igjen etterhvert! :-)
 


muffinsdronningen skrev:
hva er leos?

vi er hos svigermor så det er ferie. kan bare ligge å kose meg i solen(når det er sol da) når det ikke er mating :)

leos er et lekeland ;) 

hørtes deilig ut med en som sikkert varter dere opp litt :)
 
Back
Topp