Hjemme igen

Olive76

Forumet er livet
Så er jeg hjemme igen - uten eggstokker desverre.
Den gjenværende kunne ikke reddes. De fjernet også egglederen da de fandt en masse infeksjon. Der var avlejringer på ydersiden av livmor og tarmen. Synes det hørtes lidt skummelt ut og er glad for at jeg blev sat på veldig bredspektret antibiotika. Derfor ble det nan på Felix  da jeg fikk ammekarantene 4 timer etter hver dose.
Fikk epidural som smertelindring, men tror jeg er immun. Paralgin forte og voltaren gjorde susen. Selv morfin fungerte ikke. Ble bare brisen av det.
Så nå knasker jeg to typer pencillin, paracet og voltaren.
Begynner østrogenbehandling om 3 mnd. østrogen minsker melkeprod. Derfor skal jeg vente. Har allerede begynt å få hetetokter. Interessant! Men ammeperioden er hormonell untakstilstand uansett.
nå håper jeg at jeg blir kvitt infeksjonen!
 
Velkommen hjem, Olive, og ja, jeg håper virkelig det er slutt på betennelser og slikt nå. Jammen er du heldig som (når du først skulle få dette) har fått tre fantastisk flotte gutter Nå håper jeg penicilinen gjør jobben sin, og at du snart er frisk igjen - som jeg har sagt før - å ta en daglig dose medisin er en liten pris å betale for å få være frisk
 
Heldigvis er min kliniske tilstand meget god ifølge legerne, selv om crp er forhøyet - men den er på vei ned. Skal sjekkes hos fastlege mandag og etterkontrolleres på gyn om 3 uker.
 
Bra du er kommet hjem igjen, og da du er på bedringens vei. Håper infeksjonen slipper taket raskt og at du blir i fin form igjen så snart som mulig:)
 
svarer fordi jeg er nysgjerrig på hva Monsoon har skrevet emoticon
 
Back
Topp