Hjemme i morgen også?

Travel mamma

Gift med forumet
Nå har vi hatt mye sykdom i hus de siste ukene. Hatt omgangssyke og nå er vi forkjøla og hoster.
Hadde ungene hjemme mandag,tirsdag og onsdag forrige uke og torsdag-fredag uka før det. Og i dag. det er lillebror som har feber, storesøster hoster og jeg føler meg ikke helt topp men hadde sikkert klart å kjørt meg igjennom en arbeidsdag om jeg måtte.

Lørdag kveld hadde lillebror 39 i temp når han skulle legge seg på lørdag, i går 38,8 og i dag 38,2. starter dagen med pittelitt feber å så øker det mot kvelden. hadde du blitt hjemme ennå en dag?

er så lei syke unger, og lei av å ringe jobb for å si jeg må bli hjemme. sambo kan ikke nå pga, han stepper inn for sjefen sin som er borte fra hans jobb

skjønner du er lei all sykdom. men de skal jo ha en feberfri dag før bh. så jeg hadde blitt hjemme en dag til.

God bedring!

Høres ut som om dere må være hjemme i morgen også, ja.

Her har 2010 startet med streptokokker på storesøster og papp, og nå omgangssyken på meg, så du har all min medfølelse[:)]

ORIGINAL: Durken

Høres ut som om dere må være hjemme i morgen også, ja.

Her har 2010 startet med streptokokker på storesøster og papp, og nå omgangssyken på meg, så du har all min medfølelse[:)]

takk for det! er noe dritt dette her. jobber i bhg. deres bare ikke samme avd. og går halve dager pga. graviditeten. så er liksom en del vekke fra før[&:]

Back
Topp