Hjemme fra vår aller første ultralyd

Tusen takk! Jeg krysser alt jeg har! Var på privat ultralyd i dag, så i morgen skal jeg bestille meg en legetime. Syntes det er helt krise å ikke skulle få se hvordan det går med dem før i uke 16!
 
Wow :) herlig!
 
Gratulerer så mye!
Jeg er selv spent på om jeg kan ha to stk, mange i familien som mener det kan bli jeg som får det da min søster har tre barn men ikkr tvillinger. Har to onkler på pappas side som er tvillinger, samt ei tante og en onkel på mamma sin side Det første jeg vil vite ja, er det ett eller to hjerter! Tenkte første ul sånn i uke 11, slik jeg hadde ved første barn. Tenkte jeg vil ha alt bekreftet hos lege først. Men aah så lenge å vente
 
Tusen takk! Jeg krysser alt jeg har! Var på privat ultralyd i dag, så i morgen skal jeg bestille meg en legetime. Syntes det er helt krise å ikke skulle få se hvordan det går med dem før i uke 16!
Hei!
Sniker fra august jeg :) Gratulerer med tvillinger! Hvor langt er du på vei? Jeg venter også tvillinger,er 26 uker imorgen. Vil bare si at selv om privat gynekolog sier at de er toegga nå så tidlig,så er ikke det sikkert. Du skal heller ikke vente til uke 16 egentlig med å se de igjen,sykehuset jeg tilhører vil iallfall ha inn alle tvillinggravide i uke 11-12 for å se om de fortsatt har det bra,og for å se etter det lambdategnet som kan si noe om det er en eller toegget. Så prat med legen din imorgen og ta kontakt med sykehuset og forhør deg iallfall :) det lambdategnet de ser etter er nemlig ikke mulig å se lenger når man kommer oppi uke 16 og utover :)
Lykke til med svangerskapet :)
 
Hei!
Sniker fra august jeg :) Gratulerer med tvillinger! Hvor langt er du på vei? Jeg venter også tvillinger,er 26 uker imorgen. Vil bare si at selv om privat gynekolog sier at de er toegga nå så tidlig,så er ikke det sikkert. Du skal heller ikke vente til uke 16 egentlig med å se de igjen,sykehuset jeg tilhøreruavhengigiallfall ha inn alle tvillinggravide i uke 11-12 for å se om de fortsatt har det bra,og for å se etter det lambdategnet som kan si noe om det er en eller toegget. Så prat med legen din imorgen og ta kontakt med sykehuset og forhør deg iallfall :) det lambdategnet de ser etter er nemlig ikke mulig å se lenger når man kommer oppi uke 16 og utover :)
Lykke til med svangerskapet :)

Takk for info! Legen min er en skikkelig arrogant og ufin type, så det er uvurdelig å få tilbakemelding fra en som har førstehåndserfaring! Han henviste meg ikke til hverken jordmor eller gynekolog. Vet ikke om det er vanlig, jeg. Ikke veide han og målte heller, men det er kanskje litt tidlig når man er 8+0? Er da 8+1 i dag. Betyr det at jeg kan ringe sykehuset uavehengig av min dumme lege? Damen som jeg var på privat ultralyd hos på mandag sendte nemlig en henvisning til sykehuset. Hvilket sykehus tilhører du? Jeg tilhører Skien. Igjen: tusen takk for info!
 
Back
Topp