Vel hjemme fra ul. Når hun undersøkte meg så hun endel blod, og det var veldig ømt og vondt når hun tok på magen. Hun ville undersøke med ultralyden etterhvert, og ble helt stille LENGE. Hun sto der bare uten en mine, og begynte å lete mye. Så sa hun "hmmmmm" og "skal vi seeee" med ca 1 minutts mellomrom, før hun bare fortsatte å lete! Det var uutholdelig ventetid!
Hun sier pluttselig "jeg ser et bittelite hjerte som slår" MEN... Så ble hun stille igjen!
(rakk å tenke at det kanskje var svangerskap utenfor livmor, eller noe annet galt.)
Så fortsetter hun "ser også anlegg for en tvilling, som ikke har bankende hjerte og som har gått til grunne, etter hva jeg kan se her!"
Sååå, Gurimalla, kunne vært tvillinger! Det var litt av et sjokk!! Men vi har en baby inni magen, med bankende hjerte!
Så nå håper vi at plommesekken og det embryoet som ikke har noe liv, bare trekker seg sammen, og absorberer, og ikke lager noe krøll for lille babyen vår som ligger inni magen med bankende hjerte! Vi vil gjerne få bevare den! :)