Hjemme fra ultralyd-undersøkelse.

Liol

Forelsket i forumet
Vel hjemme fra ul. Når hun undersøkte meg så hun endel blod, og det var veldig ømt og vondt når hun tok på magen. Hun ville undersøke med ultralyden etterhvert, og ble helt stille LENGE. Hun sto der bare uten en mine, og begynte å lete mye. Så sa hun "hmmmmm" og "skal vi seeee" med ca 1 minutts mellomrom, før hun bare fortsatte å lete! Det var uutholdelig ventetid! Hun sier pluttselig "jeg ser et bittelite hjerte som slår" MEN... Så ble hun stille igjen! (rakk å tenke at det kanskje var svangerskap utenfor livmor, eller noe annet galt.) Så fortsetter hun "ser også anlegg for en tvilling, som ikke har bankende hjerte og som har gått til grunne, etter hva jeg kan se her!" Sååå, Gurimalla, kunne vært tvillinger! Det var litt av et sjokk!! Men vi har en baby inni magen, med bankende hjerte! Så nå håper vi at plommesekken og det embryoet som ikke har noe liv, bare trekker seg sammen, og absorberer, og ikke lager noe krøll for lille babyen vår som ligger inni magen med bankende hjerte! Vi vil gjerne få bevare den! :)

Oi!
Så bra at det var et lite dunkende hjerte der inne :o)

Krysser fingrene for at embryoet ikke lager noe trøbbel for den andre!!

Så godt å høre :)

Håper alt går som en drøm videre herfra :)

Gratulerer med et lite bankende hjerte! :)

Måtte ha vært tungt og godt på samme tidspungt. men heldigvis banker det ett hjerte<3 lykke til. krysser fingrene for at det går bra

Tusen takk dere! Veldig letta over det lille livet som vokser i meg! En merkelig følelse i kroppen idag, for vi har bare tullet med at her kunne være to ( utrolig oppblåst mage hele døgnet!! Så mannen mener jeg tidvis ser høygravid ut, dermed har det blitt litt spøking om flerlinger!) Aldri hatt en SA der man opplever stå gode og takknemlige følelser over at man får beholde en! Vanligvis er det bare sorg, og man sitter ikke igjen med noe, nå føler vi at vi har vunnet i Lotto, for der er fremdeles en liten sak!! :D Men merkelig å se på UL bildet meD to plommesekker, gir meg en liten støkk!

Oj, så bra dere fortsatt har igjen en liten en som kan glede dere

Så så merkelig de må ha vert :-) men så bra at det var et bankende hjerte der.. Krysser fingrene for at den klarer seg fint :-)

Så bra at du fortsatt har et lite liv i magen. Trist å tenke på at det kunne ha vært to, men at legen fant et lite bankende hjerte er jo så utrolig mye bedre enn alternativet dere fryktet mest.

Oiii!! Trist at dere kunne fått to, men at det var et bankende hjerte der var jo bra. Da var det jo ikke slik du trodde. :)

Åh, så godt å høre at det er liv i magen din! Trist med en tvilling mindre da, men et bankende hjerte er en lyspunkt! Håper det går deres vei fremover :) skal du på flere ul'er i nærmeste fremtid?

Back
Topp