Hjemme fra ultralyd <3<3

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Er helt forelsket i lille bamsemumsen vår. Hjertet slo som bare det og h*n bevegde seg og sparket "fotball". Dette syntes gyn var så morsomt at hun måtte ta et bilde. Her ser dere altså vår elskede skatt som er blitt hele 8 uker, mens h*n sparker på plommesekken <3<3<3

Har ikke vært så aktiv her inne for jeg har vært så mye kvalm, men kommer sterkere tilbake når formen er noe bedre:)bilde (9).JPG

stilig :) også så kjekt å få sniktitte litt og se at alt er som det skal være :D
meen, kanskje et dumt spørsmål.. hva er plommesekken? :)

I følge gyn så er det plommesekken barnet får næringen fra før morkaken overtar etterhvert:)

Så koselig, å herlig bilde :D :D Men morkaken er jo lagd nå ? Så barnet blir ikke påvirket av hva vi spiser osv nå ?

Så koselig, å herlig bilde :D :D Men morkaken er jo lagd nå ? Så barnet blir ikke påvirket av hva vi spiser osv nå ?

Hva mener du? Når morkaken dannes deler jo den og babyen blodbane med babyen og babyen blir påvirket av stortsett alt mor putter i kroppen ;)

Hva mener du? Når morkaken dannes deler jo den og babyen blodbane med babyen og babyen blir påvirket av stortsett alt mor putter i kroppen ;)

Hehe aner ikke jeg.. på UL på sykehuset viste hun meg en streng og en morkake som hang sammen med plommesekken :)

Back
Topp