Hjemme fra ul :)

Mrs.J

Elsker forumet
Der fikk jeg se et 18 mm langt foster. I følge menstermin er jeg 7+5 i dag, men i følge målene er jeg 8+5 :) Og for dere som husker så testet jeg positivt allerede en uke før ikm :)

Hjertet dunket og alt så veldig bra ut. Nå kan jeg senke skuldrene, håpe  kvalmen og oppkastet avtar, og bare nyte det som skjer :)

Gratulerer :)
Jeg har akkurat fått telefon fra legen som sier at jeg må komme og ta en ny stigningsprøve i morgen. Hun kjente på livmor i forrige uke, og den indikerte 7-8 uker på vei. Blodprøven indikerte rundt 5 uker på fredag, så hun vil bare sjekke at den stiger.
Ifølge meg selv er jeg akkurat 5 uker i dag.

Skal på ul neste onsdag, det blir spennende :)

Hurra :) Gratulerer så mye :)

gratulerer så mye, er så kjekt når man får det bekreftet :)

Så koslig

Gratulerer så masse med spire og hjerteslag!! Så kjekt å få se at det er noe der og at alt er som det skal!! :)

(Litt kluss i talla dine? Det var vel 18 mm du mente? Som tilsvarer 8+5, 8 mm tilsvarer bare 6+6. Har selv målt i tidligere svangerskap og da var den 9 mm på 6+6 og 18 på 8+5)

Ååå så gøy! :-) Jeg skal selv på UL på mandag, og da er jeg 8+1 i følge mine beregninger. Er fryktelig spent! :-)

Hva kunne du se? Bittesmå armer og ben?

Har du selv betalt for ul? I såfall hvor mye?

Sylvia80 skrev:
Gratulerer så masse med spire og hjerteslag!! Så kjekt å få se at det er noe der og at alt er som det skal!! :)

(Litt kluss i talla dine? Det var vel 18 mm du mente? Som tilsvarer 8+5, 8 mm tilsvarer bare 6+6. Har selv målt i tidligere svangerskap og da var den 9 mm på 6+6 og 18 på 8+5)

Takk! Gikk litt fort når jeg skrev med mobilen :) 

Hei igjen! Og tusen takk. Var veldig deilig å få det overstått. Nå kan vi begynne å glede oss :) 

Ja jeg bestilte selv og betalte 800 kr :) Mye penger, men for meg var det verdt det :)

Så bra! Herlig følelse! :)))

Herlig! :)

Back
Topp