Hjemme fra ul :)

Hønemor24.07

Forelsket i forumet

Nå har jeg vært på ul å kommer hjem med litt rar følelse faktisk.. Det var en aktiv liten krabat med gode hjerteslag :D Det var så deilig å se den lille ligge der å sprelle <3

Men nå som sist ble termin satt tilbake! Jeg var 11+1 idag før jeg kom dit og nøyaktig 10 uker når jeg dro, det er såå kjipt å bli satt så mye tilbake. Forje svangerskap var menstermin 13.07 og ul termin på sukehuset 27.07! Det er 2 uker det!! Mye over når jeg viste når jeg ble gravid (+ - noen dager da) Blir nervøs av sånt jeg ! :/ 

Menmen måtte bare få ut litt frustrasjon.. Uansett det viktigste er at jeg fikk se liv og at alt var bra <3

Ha en fin dag i det fine været jenter :)

Så godt å høre at alt stod bra til!!
Ang termin så ville jeg ikke tenkt på at de mener du er kortere på vei før til ordinær ul, er så lite som skal til før de måler litt feil på disse små krabatene....
Men to uker sist forstår jeg er frustrerende og skummelt... Når kom jenta...?

Sant det, hun sa det hun også at kanskje ville de flytte meg frem igjen til ordinær ul :)

Jeg hadde menstermin 13.07 og 3D ul sa 21.07 og sykehuset sa 27.07 og jenta mi kom 24.07.

Jeg tror terminen min var 18-20 juli. Men jeg kjenner/vet om så mange som har vært uheldige med dødfødte etter å ha gått over termin osv så derfor jeg får helt angst av det.

De sa jo etter at hun ble født at det var inderlig bra hun kom da for hvis ikke kunne det gått galt.. (grønt fostervann + ikke rotert helt rundt osv)

Går nok bra denne gangen også:) Hjelper å blåse ut litt her da :D

Det er din jente som kom akkurat samme dagen som min ja, bare året etter... Flott dag å føde på det!!!

Men om de driver å flytter deg for langt denne gangen også, så ville jeg faktisk snakket med de og forklart hvordan det var sist, og hvordan fostervann +++ så ut under fødsel så de forstår at du faktisk ikke kan gå så lenge over tiden...

Hadde selv termin 11.juli det året og der stemte heldigvis menstermin og ul termin da, men snuppa mi var bare ufattelig treig av seg, og også grønt fostervann, det lille som var, de skjønte faktisk ikke at de hadde tatt vannet, og fikk litt panikk... Og de så tydelig at hun ikke hadde hatt det bra den siste uken iallefall...

Jeg ble også satt tilbake sist gang. Hadde menstermin 12.feb 2011, fikk termin 20.feb 2011 på oridinær ul. Snuppa kom 1.mars. Jeg var helt sikker på unnfangelsesdato, så synes også det var litt rart. Ikke noe galt med fostervann eller noe her, så det stemte nok sikkert.. Har nå nettopp lest en plass på nettet at egget kan bli liggende litt i dvale etter det har blitt brfruket. Noen av dere som har hørt om det??

Snart2Lykketroll<3> skrev:
Jeg ble også satt tilbake sist gang. Hadde menstermin 12.feb 2011, fikk termin 20.feb 2011 på oridinær ul. Snuppa kom 1.mars. Jeg var helt sikker på unnfangelsesdato, så synes også det var litt rart. Ikke noe galt med fostervann eller noe her, så det stemte nok sikkert.. Har nå nettopp lest en plass på nettet at egget kan bli liggende litt i dvale etter det har blitt brfruket. Noen av dere som har hørt om det??

Ja.. Jeg har hørt om det:)) så det kan nok stemme.. Koselig å se de små sprelle<3 >

Snart2Lykketroll<3 skrev:

Har hørt det og men har også hørt at egget bare overlever i to dager? 

Ja fin dag å føde på :) Bare grusomt å gå høygravid i den VARMEN som var!! ;) 

Kommer til å si klarere fra denne gangen som jeg er andregangs, men føler at bare jeg åpner kjeften så er de på sykehuset i forsvar og står på sitt uansett hva jeg sier. Gikk til privat jordmor som ga meg akupunktur og tøyde meg fra menstermin 13.07 hun mente også atdet var noe som ikke stemte og diskuterte med sykehuset.. Jeg sa at snuppa lå kjevt, jeg var jo førstegangs fødende så jeg hadde jo ikke noe jeg skulle sagt..

Selv om det gikk bra sist blir jeg nervøs alikevel :( Litt tidlig å bekymre seg meg men.. :D 

Så bra det gikk bra med jenta di også <3 Hadde hun noe infeksjoner etter å det grønne fostervannet eller? eller svelget hun det kanskje ikke? Vi lå på intensiven en uke pga av det ++

~troll2012/2013?~ skrev:
Det er din jente som kom akkurat samme dagen som min ja, bare året etter... Flott dag å føde på det!!!

Men om de driver å flytter deg for langt denne gangen også, så ville jeg faktisk snakket med de og forklart hvordan det var sist, og hvordan fostervann +++ så ut under fødsel så de forstår at du faktisk ikke kan gå så lenge over tiden...

Hadde selv termin 11.juli det året og der stemte heldigvis menstermin og ul termin da, men snuppa mi var bare ufattelig treig av seg, og også grønt fostervann, det lille som var, de skjønte faktisk ikke at de hadde tatt vannet, og fikk litt panikk... Og de så tydelig at hun ikke hadde hatt det bra den siste uken iallefall...

Back
Topp