Hjemme fra UL

Marihøna!!!

Gift med forumet
hos gyn :) Å sitter nå med bilde av 2 gullspirer på 7 mm <3 Nr. 3 er ikke der, så sannsynligvis er det en blodansamling legene har sett, eller den er mistet. Kunne komme litt blod til, så var ikke farlig :) Begge hjertene slo. Vi er så utrolig glade for at det "kun" er 2, har vært noen tøffe døgn!

Så herlig å se to flotte små spirer da! 3 hadde nok vært litt av en håndfull :-/ men en tar jo det som kommer og takler det uansett.

Gratulerer med tvillinger på vei da! :-D dobbel lykke!

Tusen takk, er så utrolig lettet :)

Man takler det som kommer, så 3 hadde gått fint for deg og marihønemammen også - dere er jo sterke! 

MEN når det er sagt så er nok 2 mer hånterlig og lettere å forholde seg til - veldig morro uansett!! Dobbel lykke heter det vel?!! gratulerer så mye med 2 sterke fine spirer på 7 mm:D:D:D

Gratulerer så mye med tvillinger på vei:)
Skjønner det var en lettelse at det var 2 og ikke 3,men dere hadde nok fikset det!!!
Godt for dere å se alt var bra og se de to små hjertene<3Glad på deres vegne!!

Så godt å få se hjertene banke! Grugleder meg selv til UL på mandag... 
Masse lykke til med tvillingsvangerskap. Du får sette deg litt inn i regler og sånt du nå;) Man går jo tidligere ut i permisjon (eller SM?) og du får jo også lenger permisjon;) 

Tusen takk alle sammen :) Nå håper jeg at det ikke blir mer tull for min del, har vært så mange opp og nedturer med blødninger og smerter. Var utrolig godt å se di 2 hjertene :)
Fekk beskjed av gyn at fra uke 20 tar sykehuset over oppfølginga av meg, å full sykemelding fra da. Men jeg ble fullt sykemeldt da jeg fekk blødning nr. 3 å di så 3 spirer i magen. Så får se om jeg kommer til å jobbe litt etterhvert, orker ikke akkurat nå, å er kvalm hele døgnet + kaster opp.

Skjønner godt at det var en liten lettelse :-)
Må være utrolig herlig å få se 2hjerter banke<3 Dobbel lykke :D
Gratulerer så mye med tvillinger  <3

Utrolig deilig å høre :) Kjekt med to bankende spirer!! Masse lykke til me rugingen :)

Gratulerer med vellykket UL

Fantastisk med tvillinger da!!! 

herligt med 2 hjerter som banker !!!

Forstår du e litt letta at det blir 2, og ikkje 3 da ;-)

ja men det var koselig at det var 2 :) jeg lurer litt jeg også....om det kan være to...men sjansen er vel ikke så stor...vi får se :)

Gratulerer med double trouble! :) Bare spør hvis det er noe du lurer på. Tvillingsvangerskap er ganske anderledes enn vanlig mhp oppfølging. Jeg var superkvalm frem til jeg var 3.5 mnd på vei. Deretter var det en veldig fin periode hvor man ikke var så stor og kroppen fungerte greit . Håper kvalmen snart er over for din del .

Så heldig dere er som har to gullurter i vente. :) Det klarer dere nok fint. Skjønner godt at dere nøyer dere med tvillinger og ikke trillinger, hehe. Det blir nok å gjøre, men det går sikkert strålende! Lykke til :)

Gratulerer så mye! :)

Back
Topp