Hjemme fra UL

indigo85

Elsker forumet
og der så jeg verdens vakreste lille baby:) 160 ble hjerteslagene målt til også sa legen at hun fikk en kjempe følelse på at det var en jente, så det blir spennende å se om hun har rett. Måtte ta innvendig ul siden det forsatt var vanskelig å se utvendig.

Så kjekt da :)

Det var ikke to inni der altså? Leste nettopp i spåtråden at du hadde blitt spådd tvillingjenter.. (eller blander jeg?)

Men kan de se kjønn allerede så tidlig?

herlig! har du bilde?

Så koselig å høre :) Godt med noen solskinnshistorier i alle 'bivirkningene' :)

Koselig å høre! Jeg har også lyst på ul!!! Men tror ikke legen sender meg dit

Så herlig :) Gratulerer, vet hvordan du føler deg. Jeg var også på ultralyd i dag. Legen sa til meg også at hun hadde på følelsen at det blir en jente <3

Så herlig!!! Grattis!!! Fikk legen en "følelse" på at det var jente eller så hun det? Er spent for jeg skal selv på ul når jeg er 12+4...

MittAndre <3 skrev:
Så herlig!!! Grattis!!! Fikk legen en "følelse" på at det var jente eller så hun det? Er spent for jeg skal selv på ul når jeg er 12+4...

Svarer på denne jeg og selv om det ikke var meg du spurte.. :)
Min lege sa det var nesten 50/50 prosent sjanse for det ene eller det andre. Men ut i fra sånn det så ut nå helte hun mest mot en prinsesse. Jeg er 11+2, så kan jo hende du kan få en pekepinn du også, men det er jo veeeeeeeeeldig lite treffsikkert så tidlig.

Så bra!! Elsker sånne gode nyheter :) Men hvordan i all verden kunne de se kjønn så tidlig?? Jeg var og på ul da jeg var 9+3 og da kunne en jo så vidt se hvor hodet og rumpa var.. ;)

Så kjekt at alt var bra :) liker positivt :)

Så kjekt at alt var bra :) liker positivt :)

Så herlig.
Godt å se at alt er bra.
Tok hun innvendig eller utvendig??
Skal igjen til fredag, da er jeg 11 + 3. Spent på om hun sier noe om tipping av kjønn da.

MittAndre <3 skrev:

Det er umulig å se kjønn så tidlig! Men de sies jo at hjerteslagene på gutter og jenter er forskjellige, så mange tipper utifra det.

blåkanin skrev:
Så kjekt da :)

Det var ikke to inni der altså? Leste nettopp i spåtråden at du hadde blitt spådd tvillingjenter.. (eller blander jeg?)

Men kan de se kjønn allerede så tidlig?

Nei ikke to nei så spådamen tok nok feil, men kanskje det er en jente der inne??? Hvem vet blir glad uansett om det er jente eller gutt, men hadde hvert morsomt med en av hver :)

once more skrev:
herlig! har du bilde?

Har bare bilde med digitalkameraet mitt så det ble ikke noe bra. Måtte bare prøve å få med meg et bilde hjem for å hvise sambo. Må nok vente til ordinær ul for å kunne hvise dere nurket mitt:)

MittAndre <3 skrev:

Hun fikk kun en følelse på det. Litt tidlig å kunne se noe ennå er på 9 pluss 3 idag.

babymama81 skrev:
Så herlig.
Godt å se at alt er bra.
Tok hun innvendig eller utvendig??
Skal igjen til fredag, da er jeg 11 + 3. Spent på om hun sier noe om tipping av kjønn da.

Prøvde med utvendig først, men som hun sa på en pen måte at det er bitte litt fettvev her så det gjør det litt vanskelig å se, så det ble nok innvendig ul på meg.

Så bra! :-) <3

Back
Topp