hjemme fra ul

Flokken utvides

Forelsket i forumet
denne helgen har vært verste noensinne, på fredag fikk jeg blødninger, [:(] mørk rødt til brunt. fortsatte lørdag da jeg ringte rundt til volvat, og andre private, men alle sa at det kun var allmennleger tilstedet i helgen. Jeg har vært inne på de aller verste tanker om at nå var det over. har ikke hatt smerter men tenkte på at det var en MA. på søndag ringte jeg legevakten, holdt ikke ut i usikkerheten.
dro dit og satt i forferdelig nervepirrende 2,5 time før jeg kom til. han som tok imot oss der var fantastisk, endelig ett medmenneske å prate med i helsevesenet(alle er ikke kalde fisk. men de jeg har møtt på i min korte karriere har vært det). han sto på og jobbet hardt i 20 min på tlf så jeg skulle få time til ul på kk og fikk det. han sjekket meg og sa at han synes ikke dette så ut som noe farlig og ville at jeg skulle betrygge meg med at mandag fikk jeg ul og sjekket, og jeg kunne avkrefte eller bekrefte MA.
I dag på ul sjekket hun og fant ingen tegn til blødning og at livmorhalsen så bra ut.
og så fikk jeg se den lille klumpen... med ett nydelig bankende hjerte. og min samboer ble så lettet, og jeg selvfølgelig.
for en utmattende helg. med dårlig søvn.[:o]
så alt så bra ut iforhold til nå. så da får vi håpe resten av ukene frem til de sikre går bra! [:)] 

Så godt å høre at alt var bra! [:)] Kan tenke meg at det var nydelig å høre hjertelyden!

Det var godt det gikk bra[:D] Tenker det var skjønt å se den lille friske spira i magen!!

Nei det kan ikke ha vært noen god helg du har vært gjennom nei...
KAn tenke meg det gjorde veldig godt å få se at alt var i orden[:D][:D]
Og ikke minst høre hjertelyden... Er en magisk lyd det[;)]

Så bra at det gikk bra da! Hadde blitt redd selv!

ORIGINAL: Fru Fortuna

Det var godt det gikk bra[:D] Tenker det var skjønt å se den lille friske spira i magen!!

årh så bra at alt var fint med lille spiren.
for en lettelse det må ha vært å
få bekreftet at alt er bra..
[:D][:D]
jippi!!

Back
Topp