Hjemme fra UL (og jobb) :-D Nå med bilde!

Mrs.Chuck Bass

Forelsket i forumet
Og alt var i skjønneste orden :-D En bitteliten minibaby lå og levde som bare det inni der <3 Hjertet slo fint, plommesekken var helt fin, og lengden ble målt til 11mm, så jeg ble satt til 7+6 uker, noe jeg hadde regna med, så det går fint :-)

Jeg har senka skuldrene MANGE hakk nå, men det er fortsatt 4 uker igjen til man er 12 uker.. Men, gynekologen sa at siden alt så så fint ut, så var det veldig liten sannsynlighet for at det gikk galt nå, og det beroliger meg veldig :-) Så nå er det bare å ruge som bare det, før man offentliggjør det om noen uker! HAPPYFACE! :-D

Da kom bildet med :-) Verdens fineste lille skapning! På det øverste bildet hadde vi nettopp fått høre hjertelyden. Fy søren, DET var sterke saker. Jeg måtte kjempe mot tårene der og da, men slapp de løs når vi satt i bilen på vei hjem igjen ;-)


 
Nydelige lille spiren! Det er sterkt med ul ja, det er jeg helt enig i. Synes det er sterkt uansett- hjertelyd eller ikke ;)
 
nydelig!! koslig å se bilder 
 
nydelig!! koslig å se bilder 
 
Så hærlig!! Gratulerer så mye!! Og takk for titten :)
 
Så herlig å se :-) så bra alt var som det skulle der inne :-)
 
Merkelig! Jeg var på UL i går, og den var 13-14 mm, og jeg fikk 7+4 på 13 mm og 7+6 på 14 mm, så han sa en plass der var eg på vei..... Merkelig at du fikk 7+6 med 11 mm...??

Skulle ikke trodd det var variasjoner så tidlig liksom.
 


Snupz skrev:
Merkelig! Jeg var på UL i går, og den var 13-14 mm, og jeg fikk 7+4 på 13 mm og 7+6 på 14 mm, så han sa en plass der var eg på vei..... Merkelig at du fikk 7+6 med 11 mm...??

Skulle ikke trodd det var variasjoner så tidlig liksom.



Han sa så ja, skrev det på kanten under bildene også! Men det kan jo hende jeg er kortere, og du er lengre, for den del. 2-3mm er liksom stor forskjell når de er så små, så det var litt merkelig ja! Men jeg fokuserer ikke så mye på nøyaktig antall dager, det regnes ikke likt ift termin noen steder. På alle slike regne-greier, tickere apper, kalkisen her på bv og andre jeg har funnet, så har jeg termin alle dagene mellom 12.og 21.mars :p så det et vanskelig å finne ut nøyaktig hvor langt man er på vei :-)
 


Mrs.Chuck Bass skrev:


Snupz skrev:
Merkelig! Jeg var på UL i går, og den var 13-14 mm, og jeg fikk 7+4 på 13 mm og 7+6 på 14 mm, så han sa en plass der var eg på vei..... Merkelig at du fikk 7+6 med 11 mm...??

Skulle ikke trodd det var variasjoner så tidlig liksom.



Han sa så ja, skrev det på kanten under bildene også! Men det kan jo hende jeg er kortere, og du er lengre, for den del. 2-3mm er liksom stor forskjell når de er så små, så det var litt merkelig ja! Men jeg fokuserer ikke så mye på nøyaktig antall dager, det regnes ikke likt ift termin noen steder. På alle slike regne-greier, tickere apper, kalkisen her på bv og andre jeg har funnet, så har jeg termin alle dagene mellom 12.og 21.mars :p så det et vanskelig å finne ut nøyaktig hvor langt man er på vei :-)


Fant denne artikkelen etter litt googling:
http://assets.cambridge.org/97805218/25290/sample/9780521825290ws.pdf

Er en tabell side 3... Ser ut som 10-12 mm er dag 37 til 42 etter EL, og 12-14mm er dag 42-44 etter EL... Men om dette er fasiten vet jeg ikke.. 

Jaja, vi har sett hjerteslag begge to. :) 
 
HURRAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så deilig!!! veldig vakre bilder emoticon
 


TulleHøna skrev:
HURRAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så deilig!!! veldig vakre bilder emoticon


Det er ekstremt deilig! Det er noe av det beste jeg har opplevd i mitt liv :-D 
 


Steinbukken90 skrev:
Hvor i trondheim var du? :)


Medicus-klinikken i sentrum :-) Veldig fornøyd med selve lokale (typ, det så nytt og rent ut, skikkelig ordentlig), og personale. En veldig positiv opplevelse :-) Det eneste minuset var at det var litt vanskelig å finne inngangen :p Særlig siden vi var bittelitt sent ute i tillegg. Var litt stressa, kan man si! 
 
Jeg var også der i dag! Og jeg har en nyyyydelig baby på hele 2 cm i magen! :-D hihi!!!! Og med verdens fineste hjertelyd selvfølgelig! Jeg er forelska :-D
 
Back
Topp