hjemme fra ul <3

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
da er jeg kommet hjem fra ul :D såg en hærlig liten spire inni der :D å som jeg trodde så hadde det vært 2 stk inni der men dessverre hadde den ene gått bort :( meen er kjempe glad for at den ene ivertfall overlevde <3 skal til fastlegen på onsdag <3 spiren er 3mm lang hihi <3 noe som egentlig sier at jeg ikke er mer enn 5+5 uker men gynikologen som tok ul på meg sa at det var på grunn av at det har vært en tvilling der og at fosteret kunne fort vokse seg til sånn at jeg er 6+6 lell :) krysser det jeg har for at den holder seg der inne fram til fødselen <3 slenger med et bilde for de som vil se :)

x1wu.jpg

Næmmen se på det lille knøttet der a <3

Så trist at den ene har gått bort :( Det er vel lite som er til trøst, men det er jo veldig bra at det er en liten frisk spire inni der da :) Og at det var såpass tidlig det skjedde :)

Sender deg en stor klem <3

Hihi...se på lille knerten :) Koselig :D

Og så trist med den lille som gikk bort :(

ja dette er andre gangen jeg mister en tvilling så det er litt trist, men som sagt :) jeg er overlykkelig for at ivertfall den ene er i live :) tusen takk for omtanken :)

Så morro å en liten spire :D men trist å høre om den ene som er godt bort men samtidig godt å høre at den andre er i god behold :) gratulerer så masse<3

Trist at den ene ikke klarte seg, men gratulerer så mye med den lille som fortsatt har det bra :)

Så søt:-) ( om man kan kalle ei lita nøtt det da;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hælledussan så søtt! Har aldri sett en så liten spire før.
Trist med den ene lille, men gratulerer så mye med den som sitter fast ;)

Så nydelig å se <3 et lite menneske jo! Trist at den andre ikke klarte seg, men bra å se at den ene ser ut til å trives riktig så bra :)

Back
Topp