hjemme fra sykehuset!

tiriltutta

Flørter med forumet
Hei jenter :-) Nå har jeg kommet hjem fra et lite opphold på sykehuset jeg, ble lagt inn på torsdag pga. ekstrem svangerskapskvalme. Var godt å få intravenøst og litt hvile, men til slutt så hjalp ikke det heller. Så nå må jeg gå på noen medisiner som heter Zofran, et kvalmestillende middel som kreftpasienter får når de får cellekur :-S Så har vært rimelig dårlig de siste ukene, men nå går dagene så smått bedre. Fikk også en ultralyd på sykehuset og fikk se den lille knoppen i magen :-) Er en uke lengre på vei enn hva jeg trodde, så idag er jeg 8+1! Den foreløpige terminen er 20 februar, og sønnen vi har fra før av er født 23. februar :-p Det er jo litt morsomt! Men nå håper jeg at ukene vil gå litt lettere fremover, så det går ann å kose seg meg graviditeten, iallefall litt. Hehe :-) Håper det står bra til med alle her inne!

Uff, håper du snart føler deg bedre så du også kan glede deg over graviditeten. Hørtes voldsomt ut å være så dårlig at du måtte på sykehuset.

Takk, det håper jeg også :-) Ja, det er virkelig et mareritt.. Unner ingen å oppleve ekstrem sv. kvalme!

Håper den dumme kvalmen gir seg snart. Sender deg en god bedringsklem

Jaa, takk! :-) Det håper jeg også..

Huff, det ikke noe greit å være så dårlig. Var veldig dårlig sist svangerskap selv, man blir nesten deprimert av å gå sånn. Håper virkelig du begynner å bli bedre snart og kan nyte svangerskapet ditt:)

Ja, man blir desverre det :-/ Man får liksom ikke gjort noe som helst, bare ligge rolig som regel. Begynner å bli ganske lei ja.. Takk, det håper jeg også :-)

Back
Topp