Hjemme fra overtidskontroll

kpha

Glad i forumet
Februarlykke 2016
Da har jeg vært på kontroll på føden, og lillevenn i magen har det fint :) Hadde håpet på at fødsel var et tema i dag, men jeg fikk ikke time til igangsetting før onsdag 6 juni..
Håper virkelig at ting kan skje av seg selv til da. Har 3 cm åpning, litt moden og ble strippet, så da håper jeg det gjør susen :)

Da håper jeg strippingen gjør susen, riene startet kvelden etter hos meg med forrige mann. :-)

det hørtes no ut som du nesten er i gang siden du har 3cm så jeg tipper det blir fødsel på deg i løpet av helgen ;)

Håper virkelig dere har rett! :)

Har hatt kraftigere kynnere i dag etter strippinga,  ikke regelmessige, men jeg kjenner dem godt! Håper virkelig de utvikler seg til noe mer :)

Ble jo strippet sist fredag også, men da fikk jeg bare kynnere som kom og gikk i noen timer.

Tenker at jeg skal prøve meg på et varmt bad, for så å lure mannen med meg på soverommet ;) Håper, krysser fingre og ber om fødsel ;) :)

(Er uansett en liten trøst å vite at jeg iallefall ikke skal gå lengre enn så til onsdag :))

hørtes ut som en god plan 

lykke til og satser på at det starter snart!

Krysser fingrene for at strippingen har gjort jobben sin og at kynnerene har blitt til rier:)uansett så er du snart i mål,lykke til:)

Her skjer det fint lite.. Etter hyrdestunden i går fikk jeg en kraftig kynner/masrie, og så stopoet det. Har hatt et par maserier iløpet av natten, og litt murringer som minner om menssmerter, men utover det er det ikke mye å skryte av! Håper så veldig at det kan skje noe snaart! :) Tusen takk dere!

Krysser fingrene for deg! :-)

I går kveld fikk jeg litt maserier som kom og gikk. Tenkte at jeg skulle legge meg til å sove i tilfelle dette var starten på noe. Maseriene fortsatte, og kom titt og ofte. Hadde ikke sjangs å sove. Men kl 5 i natt dabbet det av og nå kjenner jeg absolutt ingen tegn til fødsel :/

Hadde virkelig håpet på at ting skulle være i gang nå! :) Jaja, nydelig vær i nord i dag, så jeg tenker at jeg skal bruke resten av dagen i sola mens jeg ser på at sambo og svigers snekkrer platting :) Sambo heiv seg rundt å begynnte å bygge i går - måtte ha noe å gjøre i ventetiden :) Jeg pusker inne, og han styrer ute :) Perfekt!

Dere andre, kjenner dere noe?:)

I går kveld fikk jeg litt maserier som kom og gikk. Tenkte at jeg skulle legge meg til å sove i tilfelle dette var starten på noe. Maseriene fortsatte, og kom titt og ofte. Hadde ikke sjangs å sove. Men kl 5 i natt dabbet det av og nå kjenner jeg absolutt ingen tegn til fødsel :/

Hadde virkelig håpet på at ting skulle være i gang nå! :) Jaja, nydelig vær i nord i dag, så jeg tenker at jeg skal bruke resten av dagen i sola mens jeg ser på at sambo og svigers snekkrer platting :) Sambo heiv seg rundt å begynnte å bygge i går - måtte ha noe å gjøre i ventetiden :) Jeg pusker inne, og han styrer ute :) Perfekt!

Dere andre, kjenner dere noe?:)

Ah så kjedelig, men det sies at den strippingen kan ha effekt i løpet av 48 timer, hvis jeg ikke tar helt feil, så det er enda håp! :-)
Jeg har ikke kjent noe konkret, hadde mye stram mage i går, og har tidvis litt sånn "rar" følelse i magen i dag, men ikke noe konkret altså, håper hele tiden det skal komme tak i ryggen men ingenting foreløpig.

Da krysser vi fingrene for at strippingen kan starte noe hos oss alle snart! :)

Har hatt noen tak nå og da iløpet av dagen, og tidvis menssmerter som kommer og går. Har også merket mere utflod, som også er mer blank og slimete enn ellers. 
Har virkelig lyst til at ting skal starte av seg selv sånn at jeg slipper igangsetting på onsdag :)

prøv å rull litt på brystvortene, kanskje det hjelper?! (eller det kan gi bare maserier også!).. men vet om flere hvor det har hjulpet (mener de..!) ;)

Back
Topp