Hjemme fra legen!

Mrs.Chuck Bass

Forelsket i forumet
Da er jeg ferdig hos legen! Hun legedama er så snill, altså. Hun er så rolig og hyggelig og varm! Jeg trives veldig med henne :-) 

Jeg greide ikke å holde meg, så jeg måtte gråte litt flere ganger underveis.. Men det viktigste er at hun sendte henvisning til UL med en gang, så nå er det bare å vente på brev fra sykehuset i posten! Gjorde ikke så mye mer enn det, målte blodtrykk da, og spurte litt om hvordan jeg har det sånn ellers osv. Skal jo ha den opprinnelige 1.kontrollen neste fredag, så hun sparte liksom alt til da :-) 

Håper bare ikke det tar altfor lang tid før jeg får timen, tid er liksom ikke det jeg har nok av nå føler jeg. Men samtidig, så er det litt sånn at jo lenger det blir til timen, jo (forhåpentligvis) større er babyen! Må vel bare smøre meg med tålmodighet, gah..

Så flott at du fikk henvisning til ultralyd, og at du møtte en koselig og varm lege...

Så nå kan du glede deg til ultralyd, og ennå en time hos denne damen på neste fredag..

Tusen takk, dere :-)  Jeg ble helt utslitt av denne timen, egentlig. Har bygd opp så mange tanker og scenarioer, vært spent og gleda meg, vært nervøs og pissredd for hva hun kom til å si og i det hele tatt, så nå er jeg skikkelig sliten! På toppen av det hele skal jeg på jobb klokken 2! Men plutselig er klokka 8, og jeg kan dra hjem til sofaen igjen <3

bra du har en god lege! ser flere her har rasshøl leger!
krysse fingra for at ul skjer så fort som mulig :D

Back
Topp