Hjemme fra kontroll

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja da er jeg hjemme igjen fra SV-Kontrollen..
Alt var helt bra..[:)]

Så nå er det bare til å vente til neste uke for å se om jeg dukker opp på neste kontroll..
Hun håpet at jeg ikke kom,for hun ville at jeg skulle ha født før hun gikk ut i ferie neste fredag..Hehe..
Så da får jeg vel bare gjøre alt jeg kan for å få det til da..Hihi

hjemme fra kontroll selv. Alt så bra ut, og takk gud urinen var bra, sliti med veldig kvalme i natt. Bebis har vokst endel da..det er jo bra, uke 37 pluss 1 idag og SF på 37..følger vist ukene disse SF måla. Fikk beskjed slutte med jern da dette kan slå ut i kvalme (fikk beskjed om øke til dobbel jerndose sist uke)

Har heller ikke lyst møte opp neste uke. Jordmor vil ikke gi meg noooen som helst forventinger men hun sa att om man har mye eller lite kynnere, om hodet har festet seg eller ikke har ikke noe si. Det kan skje når som helst. Noen får ikke forvarsler...

Ja det er spennende tider i vente nå [:D]

Ha masse sex sa legen til meg i sted. (husk å ligge med beina opp etter veggen i 15-20 min. etter samleie)
Da vil mormunnen modnes raskere og sjansen for fødsel før tiden er større.

Og at vi måtte være mye i aktivitet.[;)]

ah..akkurat..være mye i aktivitet. er redd ungen aldri skla komme jeg. gjør jo ikke en dam shit pga bekken og vann i kroppen. Nei, jeg mååå begynne å gå litt turer og sånt fra lørdag. men vil ikke ødelegge bekkenet helt heller..huff.vansklig... Redd ungen har det for godt hvis jeg bare ligger og dormer hele tiden...i de beste stillingene,,,sikkert for ungen og..hmm

gruble gruble..

men sex skal vi nå få til..*knis*

Hun sa det var viktig å ruge også, men aktivitet for å få fortgang var et must. (men lytt kroppen)Og FirstTime, etter sex så må du knipe sammen. Ikke gå på do med en gang.. Det er hele greia for modningen.
De stikkpillene som jeg skal få rundt den 10.juli inneholder det samme som sæd. The real thing er sikkert best for modningen[;)]

JA da blir nok min kjære glad om jeg sier jeg vil ha sex hver dag framover nå..Hihi, for det er ikke ofte han får stakkars [8D]

Men nå skal det bli andre boller gitt [:D]

hmm jeg har fått beskjed om at jeg er helt moden... men riene har roa seg... hjelper det med litt sex a tru??

ORIGINAL: DreamAngel

hmm jeg har fått beskjed om at jeg er helt moden... men riene har roa seg... hjelper det med litt sex a tru??

Det ville jeg virkelig tro!! Vært å prøve jaffal. Er jo ikke bortkastet om det ikke funker[8D]

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: DreamAngel

Det ville jeg virkelig tro!! Vært å prøve jaffal. Er jo ikke bortkastet om det ikke funker[8D]

Her er det bare å prøve seg fram gitt.. [:D]

sex er det beste rådet for å få starta fødselen i gang...selv om det ikke er noe jeg setter høyst på lista så er det verdt det om det blir fødsel

Back
Topp