Hjemme fra kontroll + UL!

Liol

Forelsket i forumet
Hadde min første svangerskapskontroll idag! Alltid spennende og kjekt med kontroller synes jo jeg!
Siden jeg har hatt blødninger og endel vondt, ville de sjekke om den tvillingen jeg mista hadde laget trøbbel for den babyen som er igjen! Men det hadde gått helt bra, slik de så det nå!
Det er nemlig en lege på kontoret som har UL, så jeg fikk se babyen idag! Så ut som en baby! Fikk ikke med bilder, da det bare var en superrask sjekk! Men varmet mammahjertet å se utviklingen som har skjedd iallefall!! :D

Terminen ble flyttet til 1 juli.
Legen min og sykehuset her regner litt annet enn babyverden, for ifølge babyverden er jeg 9+4, men ifølge legen er jeg 9+3 med termin 1 juli. Spiller jo ingen rolle! :)

Alt så iallefall fint ut! Hurra!

Å, så kjekt da! :) Jeg har også lyst å se min lille skatt!.. Eller prikk! Hehe!.. Tenkte bestille time til privat ul i januar, for da er jeg hjemme. Er i uke 10 da.. hadde egentlig tenkt i uke 12, men får se hvordan det passer inn.

Så flott :)
Jeg skal på ul i morgen!Gleder meg til å se mageskattene mine igjen! Håper de har det bra!

Har ei vennine av meg som hadde tvillinger men mistet den ene. Men den andre vokser fint og nå er hun vel snart i uke 30:) Men hun har vært en del på sykehuse da pga blødninger-hun ble sendt hver gang og fikk en ordentlig sjekk hver gang så det ble en del turer. Tok litt tid før de fant ut hvor blødningen kom i fra, men de mener det kommer fra den andre avdøde tvillingen. Men er nå mange uker siden hun har hatt blødning så hun får sikkert ikke flere. Men selv om hun har blødd så har jenta hun har i magen det helt fint:) Selv er hun sykemeldt da....

Så skulle bare si at om du skulle få blødninger en eller flere ganger så trenger det ikke være noe galt :)

jeg ble veldig overrasket over at jeg fikk UL på legekontoret, så ble helt tatt på senga der! :) Utrolig kjekt å se den lille ja! Nå så jeg hvor hodet og magen og rumpa var! Sist UL var det jo så tidlig at jeg bare så en prikk!! :D

Kjenner jeg slapper av litt mer nå... :)

Og takk for innlegg Justair! :) Det er en litt annerledes situasjon for meg dette, så er alltid kjekt og høre hvordan andres opplevelser angående dette er! :)

Lykke til Amie82! :D

Så bra! :)

Åååå så morro. :)
Jeg skal på ul på fredag. Bare 2 dager til..... :p

Så bra! :)

Back
Topp