Hjemme fra Køben!

Pijah

Forumet er livet
Og jeg har visst shoppa litt!  Sååå mye fint til Noah på Zara, og masse stæsj til Maja OVERALT! Farlig..
Og IdaK, som har vært min roommate hele helgen, er like flink til å shoppe som meg.. [8D]
Det var utroooolig kjekt å treffe deg Ida, du er virkelig en super jente og jeg håper ikke det er aaaltfor lenge til vi treffes igjen! [:D][:D][:D][:D]

Vi har vært på Tupperwaretur, og fått se den nye katalogen som kommer neste uke, og alle tilbudene som kommer i ukene fremover! GØY!
Vi har vært i Cirkus-bygningen hele helgen, der de spiller Wallmanns-showet, og vi har fått smakebiter av høstshowet og herremiiiiiin så bra!!!!! De er fantastisk dyktige de som jobber der altså!
Og så sååå god mat da!
En veldig vellykket helg!

Hørtes ut som en fantastisk helg:) Hadde vært morro og møte IdaK sikkert, og deg også:)
Masse fint i den nye katalogen da? Noe leker for barn?

Masse fint i nye katalogen, en del nye ting som har kommet inn. Katalogen gjelder fra neste uke. [;)]
Ikke noen nye leker i hovedmagasinet, barnemagasinet har jeg ikke sett enda, men jeg tror ikke det er noen nye leker der. [:)]

Ja, det hørtes virkelig ut som en fantastisk helg[:D]

Ja, det var virkelig en suuuper helg!! Hadde det så vanvittig gøy, så jeg akter å komme med med neste år også! [:D]

Pia var verdens beste roommate; i tillegg til at vi er ca like flinke til å shoppe, så er vi ca like rotete, så ingen kunne beskylde den andre for å ha rasert hotellrommet alene... (Og det så ganske rasert ut til tider...[8D])

Kom hjem med kofferten full (så full at jeg måtte sitte på den for å lukke den faktisk) av shopping (fant også masse fint babytøy på Zara, Nor har bl.a. fått seg beige trenchcoat! [:)] Heldigvis kom de og sa at de skulle stenge, så vi rakk ikke å bli helt ruinert der...) og nye flotte produkter som vi fikk på festivalen. [:)]

OG: gladmelding til alle ammemammaer; etter en kveld i gallakjole har jeg erfart at selv melkepupper lar seg teipe med puppetape! [;)][:D][:D]

ORIGINAL: citadel

Ahhh, høres ut som en strålende og dyr helg[:D][8D]

Men, Ida....rotete???? du er da ikke rotete? Hmmmm, er K veldig flink å rydde etter deg kanskje? Jeg vet jo at han er en smule ryddegal[8D]

Haha, tror Pia kan bekrefte at jeg nok er bittelitt rotete... Jeg bare velger mine roteplasser med omhu! [8D][:D]

Forresten var det en dyr helg, ja - så om du og jeg skal dra til Bergen sammen en gang, er det bare å spare... [;)]

HAha, ja vi er ca like rotete begge to.. og ca like flinke til å bare le av det, subbe det ned på gulvet og stuuuuupe i seng.. [8D] Vi knakk fullstendig sammen da vi kom tilbake til hotellet klokka ett om natta etter gallamiddagen og det lå puppeteip, teipbiter, sminke og diverse annet STRØDD over hele hotellrommet.. hahahahhaa...
Men du og du så gøy vi hadde det!! [:D]
Det festligste var kanskje joggeturene til og fra Strøget på lørdagen.. [8D] Det varmeste og.. [8D]

Citadel: jaaaa, det ble litt kostbart, men man er da ikke i Køben så ofte, er man det? [8D] Vi handla ikke for så mye hvert sted, vi bare handla maaaaaange steder..
Koffertene var smekkfulle da vi dro hjem, og vi var ganske gode på å beregne 20 kilo, så vi slapp overvekt. Men håndbaggasjen var tuuuung da.. Hehe..
Gleder meg veldig til dere kommer hit!! [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp