Og jeg har visst shoppa litt! 
Sååå mye fint til Noah på Zara, og masse stæsj til Maja OVERALT! Farlig..
Og IdaK, som har vært min roommate hele helgen, er like flink til å shoppe som meg.. [8D]
Det var utroooolig kjekt å treffe deg Ida, du er virkelig en super jente og jeg håper ikke det er aaaltfor lenge til vi treffes igjen! [:D][:D][:D][:D]
Vi har vært på Tupperwaretur, og fått se den nye katalogen som kommer neste uke,
og alle tilbudene som kommer i ukene fremover! GØY!
Vi har vært i Cirkus-bygningen hele helgen, der de spiller Wallmanns-showet, og vi har fått smakebiter av høstshowet og herremiiiiiin så bra!!!!! De er fantastisk dyktige de som jobber der altså!
Og så sååå god mat da!
En veldig vellykket helg!

Sååå mye fint til Noah på Zara, og masse stæsj til Maja OVERALT! Farlig.. Og IdaK, som har vært min roommate hele helgen, er like flink til å shoppe som meg.. [8D]
Det var utroooolig kjekt å treffe deg Ida, du er virkelig en super jente og jeg håper ikke det er aaaltfor lenge til vi treffes igjen! [:D][:D][:D][:D]
Vi har vært på Tupperwaretur, og fått se den nye katalogen som kommer neste uke,
og alle tilbudene som kommer i ukene fremover! GØY!Vi har vært i Cirkus-bygningen hele helgen, der de spiller Wallmanns-showet, og vi har fått smakebiter av høstshowet og herremiiiiiin så bra!!!!! De er fantastisk dyktige de som jobber der altså!
Og så sååå god mat da!

En veldig vellykket helg!