Hjemme fra Haugesund

MissSunshine

Betatt av forumet
Vi fikk jo vite at fire av eggene våre var befruktet i går, og har nå hatt et fælt døgn der jeg har vært redd for at ingen skulle overleve. Men da vi kom til Haugesund i dag, så sa de at alle eggene var helt flotte, så jeg fikk inn ett og tre på frys. Gjett om jeg er glad nå da!!

Nå er jeg ruger[:)]

Endelig ruger[:D]

gratulerer så kjempe masse snuppa[:D]

lykke til[:D]

Ååå, gratulera så masse MissSunshine , dette var jo ein skikkelig gladnyhet[:D] Er det Haugesund Fertilitetsklinikk de har vore hos eller Hausken?[:)] Eg kommer antakligen til å bruke Hgsd Fertilitetsklinikk om eg skal i gong med IVF eller icsi[:)] Men, igjen, gratulerer!!! Når er testedatoen då? Håper du får deg eit riktig så fint blått + på testedatoen i hvertfall[:D][:D]

Så flott da jenta vår 3 snøbabier ([8D][8D][8D] med solbriller på) og en i magen som koser seg på solsenga, husk og ruge skikkelig da, for dine snøbabier kan jo ligge på frys i 5 år eller til du trenger dem, lykke til med rugingen.

Grattis som ruger[:)]
Jeg skal krysse fingrene

Tuuusen takk til dere flotte jentene på BV[:D]

Miss86: Vi hører også til fertilitetsavdelingen på sykehuset. De er bare helt fantastiske der, kan ikke få skrytt nok av de jeg altså! Alltid smilende og veldig greie og enkle å ha med å gjøre, enten på telefon eller når man er der[:)]

Gratulerer så masse [:)][:D]

ORIGINAL: ElinR

tenk nå er vi rugere begge to [:D][:D]

Ja, det er en utrolig deilig følelse![:D] Hvordan gikk det med deg i dag?

Så godt å høre at det gikk så fint [:D]
Gratulerer som ruger, og så satser vi på en positiv test om 2 uker!! Både for deg og ElinR!! :)

ORIGINAL: ElinR

d gikk bra, 1 egg inn og 5 på frys (var 2 stk som ikke klarte seg over natta[:(]) men er strålende fornøyd da[:)] skal du på jobb allerede i morra?

Gratulerer med strålende resultat, tenk at vi fikk fryseegg begge to[:)]

Jeg skal på jobb igjen i morgen ja, og gleder meg stort!! Jeg hadde fri i hele forrige uke pga ferie, og har jo også vært hjemme disse dagene nå. Så jeg er lei, og klar for jobb. Du da?

Gratulera som rugarar begge to[:)][:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: VilSåGjerne

Gratulerer som ruger MissSunshine[:D] For et kjempeflott resultat[:)]

Back
Topp