Hjemme fra Danmark

Råsa Muffin!

Gift med forumet
I går kom jeg og Leah hjem fra Danmark [:)]
Vi og venninna mi og hennes sønn på 3 år dro til Danmark på Mandags kvelden .. Vi kjørte helt ned til Helsingborg (som er litt over 50 mil herfra) rundt 19 på kvelden, tok båten over til Helsingør litt over 2 på natten, også var det ca en times kjøring til vi var fremme der vi skulle bo [:)] Det er da tanten til min venninnes far som bor der nede, og mye av slekta hennes. Vi bodde hos hun tanten, og vi ble sååå godt tatt i mot med masse god mat og flott oppredde senger osv .. Sååå koselig!!
På Tirsdagen møtte vi kusinen til venninna mi, vi dro til København på ett storsenter der og koste oss masse med FANTASTISK god Soft-is, den beste jeg har smakt, og flotteste jeg har sett [;)] Onsdagen var vi på "Dyrehavsbakken - eller Bakken som de kalte det der nede " noe alla Tusenfryd, det var utrolig koselig!! Barna kjørte karuseller og vi kjørte Radiobiler flere ganger (vi mødrene som synes det var MEST gøy tror jeg men [8D]) spiste god mat og brukte da 2 TIMER på å komme oss hjem derfra (som normalt tar 15 minutter [;)]) Torsdagen var vi ett sted som heter Lyngby og tittet på ett senter, og ellers bare var ute å koste oss i sola (som vi forsåvidt gjorde hver dag, det var sååå deilig og varmt) Og på Fredagen dro vi på en kjempe fin strand - Bellevue og badet i mange timer, skikkelig deilig og koselig [:D] Lørdag morgen dro vi hjem igjen, reiste vel fra Danmark litt før 8 på morran, og var hjemme rundt 15 - NOE sliten [8D] OG det er LITT bedre å kjøre så langt med barn på natten enn på dagen, selvom det gikk VELDIG fint, tross varmen [:)]

Høres herlig ut. Om en uke reiser vi nedover. mmmm. softis. Det skal jeg definitivt ha. Har ikke unt meg det enda denne sommer (men spørs om jeg ikke MÅ ha softis når jeg har en rolig uke på jobb neste uke?)

Høres ut som om dere har kosa dere masse - men det er jo ikke rart, det er deilig å være norsk i danmark! Jeg drømmer om feriehus i danmark en sommer jeg, men det blir ikke i år, og sannsynligvis ikke neste sommer heller, for da er vi nok travelt opptatt med flytting... 

velkommen hjem igjen.
Høres ut som en helt fantastisk ferie deilig å være i Danmark.
Hmmm å dansk is det er godt det og kylling og pomfritt med remulade er også kjempe godt.
Blir nok feriehus på oss til neste år. Er jo vokst opp med ferie i Danmark selv når jeg var liten.
Vi hadde danskevenner som hadde ferie hus i Gøl der lykketrollende ble laget før. Så har noen av dem ja.

Så bra dere har hatt en bra tur [:D] Skulle planlagt å finne oss en husklynge eller noe, og reist flere [:D] Vi (jeg) har lyst på danmarksferie neste sommer da[;)]

Silje a ; Jaa, pomfri med remulade var bare helt KNALL godt [:D] Koselig med feriehus da [:)] Jeg er oppvokst med det samme, vi har vært mye i Danmark da jeg var mindre, og det er såå gode minner, så viderefører nok det selv til Leah og William [:)]

Lenemor ; Enig, det er såå koselig å være norsk i Danmark [;)]
Flytteplaner ja, hvordan går det ang byggingen nå? [:D][:D]

ORIGINAL: Monsoon

Så bra dere har hatt en bra tur [:D] Skulle planlagt å finne oss en husklynge eller noe, og reist flere [:D] Vi (jeg) har lyst på danmarksferie neste sommer da[;)]

Det hadde bare vært utrolig stilig [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Silje a ; Jaa, pomfri med remulade var bare helt KNALL godt [:D] Koselig med feriehus da [:)] Jeg er oppvokst med det samme, vi har vært mye i Danmark da jeg var mindre, og det er såå gode minner, så viderefører nok det selv til Leah og William [:)]

Vi venter på han som skal grave - han hadde en annen jobb han måtte ta nå. Forhåpentligvis er han ferdig med den i morgen så han kan begynne hos oss igjen. Han regner med at gravinga tar to uker til, så er det klart til støping. Støpe-folka tror jeg skulle komme 3. august

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Vi venter på han som skal grave - han hadde en annen jobb han måtte ta nå. Forhåpentligvis er han ferdig med den i morgen så han kan begynne hos oss igjen. Han regner med at gravinga tar to uker til, så er det klart til støping. Støpe-folka tror jeg skulle komme 3. august

Så spennende [:D][:D]
Det blir helt sikkert kjempe bra .. Og sikkert spennende å følge med på hvordan det blir til slutt [;)]
Jeg er i allefall spent [8D][:D]

Så koselig det hørtes ut! Vi reiser nedover til Danmark om noen dager vi. Gleder oss. Skal til Ålbæk, som ligger midt mellom Skagen og Fredrikshavn.

Satser på godt vær og mye bading!

ORIGINAL: monicabebe

Så koselig det hørtes ut! Vi reiser nedover til Danmark om noen dager vi. Gleder oss. Skal til Ålbæk, som ligger midt mellom Skagen og Fredrikshavn.

Satser på godt vær og mye bading!

Det var veldig godt og varmt der nå i allefall - GOD TUR [:D]

Velkommen hjem![:D]

Høres ut som en herlig tur![:D]

Back
Topp