hjemme fra 3D:-)

Jeanetta

Glad i forumet
og alt står fortsatt bra til med snuppa i magen[:D][:D][:D]  pjuh[:D]

og alle målene stemmer med MIN termin.. og i og med at jeg har gått på kur, mente han også at terminen min er 6 og ikke 12 juli[:D] men nå får jo ikke jeg gå over ul dato alikevel så har jo ikke så mye og si..
utifra UL termin som er 12 juli ligger henne litt over gjennomsnittet, men langt innenfor normalen[:D]  henne veier 1085 gr, så begynner og bli "stor" jente[:D] hihi[:D]

fikk ikke noe bra bilder i dag, for henne lå med både armer og bein oppi ansiktet, såååå nyyyydelig vettu[:D]  så fikk ny time til mandag, og da skal jeg drikke kald brus og spise søtt 30 min før timen , det pleier og hjelpe[:D]

Dt hørtes ut som vellykket 3D ultralyd. Skulle ønske jeg hadde mulighet til det også[:D]

Så stor jente da [:D] gøy at dere får komme tilbake da, håpe det blir enda bedre bilder da [:D]

ORIGINAL: Ren85

Dt hørtes ut som vellykket 3D ultralyd. Skulle ønske jeg hadde mulighet til det også[:D]

ja den var veldig vellykket, bortsett fra bildene.. hehe..

men han forklarte mye mere detaljert om ting og tang enn det sykehuset gjør, så det var veldig veldig alright

skulle også ønske du hadde hatt muligheten til og ta det..

ORIGINAL: Rebecca85

Så stor jente da [:D] gøy at dere får komme tilbake da, håpe det blir enda bedre bilder da [:D]

mhm[:)] såååå stor[:D]   går fort fremover nå:-)

ja han var veldig snill og go han mannen, veldig bra at vi kan komme igjen[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Så bra du hadde en fin time og at jenta di hadde det bra i magen[:D][:D]
Håper du får bedre bilder neste gang da:)

Takk for tipset...skal på 3d den 21 april...vil gjerne se kjønn til knøtte
[:D]Heldig som fikk en time til da...lenge varte timen?

ORIGINAL: Gizmonie

Takk for tipset...skal på 3d den 21 april...vil gjerne se kjønn til knøtte
[:D]Heldig som fikk en time til da...lenge varte timen?

åh, så spennende:-)  gled deg:-)  timen min varte i 30 min ca.. men timen varer nok lenger når man har fått tatt bilder man må printe ut osv[:D]
ja veldig glad for at de gir en ny time om ikke man får tatt noe særlig med bilder pga stillingen de ligger i der og da.. henne var ikke så villig til og røre noe særlig på seg der og da nei.. bare bitte litte grann. hehe.. men bonus med ekstra 3D så helt greit.. gjør ikke meg noe liksom[:D]hehe

Back
Topp