Divinity
Gift med forumet
da var vi kommet hos hjem fra sykehuset for 2.gang.. Vi fikk vår lille prinsesse tidlig fredag 18.mai og alt gikk helt supert! hun er kjempesnill og gråter lite. Vi ble skrevet ut søndagen, og gledet oss til 1.natten hjemme som familie. Men, hele søndagen gikk bort i at jeg fikk SKIKKELIG brystspreng, var sinnsykt vondt, og det bare rant og rant fra puppene, prøvde alt av varme omslag, dusj osv. Men, hadde desverre ingen pumpe. Brystene var så svære at det var umulig for marlene å få skikkelig tak, så når hele dagen var gått uten at jeg hadde fått i henne skikkelig med mat, sendte jeg sambo avgårde for å få fatt i en pumpe. Fikk pumpet ut litt, og prøvde å mate Marlene med flaske, hun fikk ikke mer en ca 20ml bare for å se om hun tok det. Et par sekunder etter vi hadde tatt vekk flasken ble hele ungen helt tett, hun hadde sluttet å puste! Straks ble hun KNALL blå, helt stiv og øynene stod rett ut... [:(] vi snudde og vendte på henne alle veier, dunket og strøk, men hun fikk ikke puste. Vi ringte nødtelefonen, og straks hadde vi 2 sykebiler, ett sykehelikopter og en redningsbil utenfor inngangsdøren. Var helt forferdelig!! Hun begynte heldigvis å puste til slutt av seg selv, men var veldig slapp. Så vi fikk reist inn til barneavdelingen hvor vi ble 1 døgn for overvåkning og for å få i gang ammingen skikkelig. Alt var helt i orden med henne, og hun er helt perfekt. De fortalte at at de desverre fikk inn alt for mange slike tilfeller, og de tror det er et resultat av at de sender folk hjem for tidlig. Men, av alle de tilfellene de har fått inn, har de sjeldent sett at det skjer igjen. Ble litt langt dette her, men godt å få det ut..
Nå står ihvertfall alt bra til, og hun storspiser og koser seg :)
Nå står ihvertfall alt bra til, og hun storspiser og koser seg :)
men godt det gikk bra, da[:D]