Hjemme fødsel....

Solo super

Elsker forumet
VIP
Noen her som kunne tenke seg det??

Ja egentlig, men tør nok ikke siden det er så mye som kan gå galt.. og tror nok jeg kommer til å hyle om dop, og det får man jo ikke hjemme :-) om jeg var garantert en problemfri fødsel så kunne jeg gjort det :-)

Ikke jeg, men en av mine aller beste venninner gjorde det sist. Og hun hadde en fantastisk opplevelse!

Var faktisk inne på tanken å føde siste hjemme.. men siden morkaka nesten ikke ville ut sistgang, og det er tvillinger så tror jeg det er best på sykehuset gitt..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Ja,men samtidig så liker jeg tryggheten på sykehuset og muligheten til å være der noen dager.
Siden det også ble haste ks sist etter 20 lange timer så er det best med sykehus ja ;)

Jeg kunne ikke tenke meg det,ikke engang da jeg var førstegangs å helt uvitende om hva jeg gikk til.....

Men ha jo hørt at det er kjempe fint,rolig og koselig.... men må man ikke så er sykehus tryggest.

Aldri i livet! Fødte et barn i 2010 med GBS infeksjon som holdt på å dø (han ble helt frisk takket være Jesus og dyktige leger! :) ) Under den kommende fødselen i juni skal jeg behandles med antibiotika under fødselen for å hindre at det skjer igjen - så hjemmefødsel er heeeeeelt uaktuelt for meg!

Nei, jeg kunne ikke tenke meg å føde hjemme. Har hatt det så bra på sykehuset, og der får jeg epidural :P

Aldri i livet! Fødte et barn i 2010 med GBS infeksjon som holdt på å dø (han ble helt frisk takket være Jesus og dyktige leger! :) ) Under den kommende fødselen i juni skal jeg behandles med antibiotika under fødselen for å hindre at det skjer igjen - så hjemmefødsel er heeeeeelt uaktuelt for meg!

Oj,da er det best å være på sykehus ja :)

Ja har vurrdert det, da jeg alikevel er redd for å ikke nå sykehuset;) men har funnet ut at jeg vil prøve å nå sykehuset ja:p kan jo hende det tar lengre tid denne gangen da... Tenker og på det at jeg ikke ville hatt de to andre her om jeg skulle føde hjemme, plass at om det skulle skjedd noe så er det en trygghet på sykehuset ja.

Jeg er førstegangs, da har jeg vel ikke "lov"?
Men kunne helt ærlig ikke tenkt meg det heller, fordi jeg aner ikke hva jeg går til og vil ha mange profesjonelle rundt meg som kan hjelpe meg. :)

Dessuten bor jeg 40 minutter fra sykehuset, litt dumt om noe skulle skje.

Vurderte det sist, men mannen brå nekta! Å gla er jeg for det da lille ikke var helt bra da han kom ut.. Så en viktig ting som jormor ikke sier noe om når det er snakk om hjemme fødsel.. Det koster 4000!

Tanken er ikke fremmed for meg, men gubben syntes ikke noe om det.. Så vi har blitt enige om at jeg skal føde på sykehuset, men så sant alt er bra så skal jeg hjem samme dag.. Jeg hadde en forferdelig barsel tid på sykehuset med lillemor, og vil ikke oppleve det igjen.. Det er jo hjemme vi skal være til syvende og sist, så for meg så syntes jeg det er best å hoppe i det.. :)

Back
Topp