Hjemme etter ul <3

1rosa+1til?

Elsker forumet
LILLE APPELSIN SITT HJERTE BANKET!!!!!

[:D][:D]Lille apelsin så ut som en liten reke med armer og var hele 12mm. Hjerte dunket som bare den og var umulig å få noen bra bilder. For lille appelsin var så utrolig hyper[:D][:D]

Jeg og mamma satt og gråt over det vakre synet på kjermen og legen snakka i vei om hvor fint alt var og lengden og hvor langt jeg er på vei <3<3<3<3

Så herlig [:D] nå ble jeg kjempe glad .. Gratulere så mye snuppa[:D][:D]

Ååå, wiiiiiiii!!!!!

Nå ble jeg vanvittig glad på dine vegne!! [:D]

Tenker du er i lykkerus nå! [:)]

Stemmer det at du er 7+4? Eller lenger? [:)]

Ja ut i fra lengden på Lille Appelsin er jeg akkuratt 7+4... Så el var 3 dager senere enn anntatt <3

Åhh, det var godt å høre! Gratulerer masse. 
Nå kan du slappe av og kose deg[:)]

Dette var gode nyheter[:D] så godt det må være å få bekrefte at alt er bra med den lille

Å, herregud, så koselig[:D][:D]

ååååh så deilig!![:D]

takk  og gud for at det gikk bra :) , da er sprene våre omtrent likt min var 8+0  da jeg var der om fredagen og hvem vet kanskje møtes vi i sykehus døren i januar :)

Åhhhhh................. NÅ BLE JEG GLAAAAAAAD [:D][:D][:D][:D]

NÅ GLEDER JEG MEG TIL UL TIL MANDAG IGJEN... ER KJEMPESPENT. [:)]

Så fantastisk at det gikk så bra:):) Gratulerer så masse med et bankende hjerte:) Nå kan du endelig senke skuldrene og kose deg med svangerskapet:)

Dagens beste nyheter [:D]
Så herlig

Så deeeilig!!!!! Gratulera så masse!!!! Nå kan du slappe av å bare tenke på den lille så ligge å kose sg å vokse sg stor og sterk[:D]

ORIGINAL: atene

Så herlig [:D] nå ble jeg kjempe glad .. Gratulere så mye snuppa[:D][:D]

Signerer;) Og legger til et JIPPI

DERE ER BARE BEST JENTER!!! Ja legen sa vi kan senke skuldrene nå, siden det bare er 8% sjangse for at det kan gå dritt etter man har sett ett hjerte <3 Så nå er vi helt i 100 her hehe...

ORIGINAL: litjpi

Åhh, det var godt å høre! Gratulerer masse. 
Nå kan du slappe av og kose deg[:)]

[:)]

Back
Topp