Hjemme etter operasjon

Olive76

Forumet er livet
Så er jeg hjemme igen - uten eggstokker desverre.
Den gjenværende kunne ikke reddes. De fjernet også egglederen da de ut over cysten også fandt en masse infeksjon. Der var avlejringer på yttersiden av livmor og tarmen. Synes det hørtes lidt skummelt ut og er glad for at jeg blev sat på veldig bredspektret antibiotika. Derfor ble det nan på Felix  da jeg fikk ammekarantene 4 timer etter hver dose.
Fikk epidural som smertelindring, men tror jeg er immun overfor epidural for ble ikke smertefri. Paralgin forte og voltaren gjorde susen. Selv morfin fungerte ikke. Ble bare brisen av det.
Så nå knasker jeg to typer pencillin, paracet og voltaren.
Begynner østrogenbehandling om 3 mnd. østrogen minsker melkeprod. Derfor skal jeg vente. Har allerede begynt å få hetetokter. Interessant! Men ammeperioden er hormonell untakstilstand uansett.
nå håper jeg at jeg blir kvitt infeksjonen!

Så dumt at de ikke fikk reddet eggstokken din, men du har i alle fall 3 nydelige gutter å være stolt over (og det vet du jo selv også :))

God bedring med infeksjonen også, håper du kommer deg fort :)

Huff....Hørtes forferdelig ut den sjauen du har vært igjennom...

Vil dette da si at du ikke kan få barn igjen nå da... :( Du har 3 herlige barn da Godt dette ikke skjedde før du fikk barn...

Må ha masse god bedring....

Jøssa meg!! Du har vært igjennom endel på kort tid. Synd det med eggstokken da emoticon  Men som de sier så har du fått 3 flotte gutter! Får håpe du blir kvitt infeksjonen fort.

God bedring emoticon

God bedring! Håper du kommer deg fort. Fint du har fått tre nydelige gutter!

Skrullemor skrev:
Jøssa meg!! Du har vært igjennom endel på kort tid. Synd det med eggstokken da emoticon  Men som de sier så har du fått 3 flotte gutter! Får håpe du blir kvitt infeksjonen fort.

God bedring emoticon

sign.... GOD BEDRING !! Håpe du kommer deg fort,fort emoticon

Hope4 med ny spire skrev:
Huff....Hørtes forferdelig ut den sjauen du har vært igjennom...

Vil dette da si at du ikke kan få barn igjen nå da... :( Du har 3 herlige barn da Godt dette ikke skjedde før du fikk barn...

Må ha masse god bedring....

Signerer!

Det ble brått slutt på fruktbarheten her, ja. Men vi var ferdig uansett. Veldig fornøyd med at vi knirkefritt har fått 3 flotte gutter. Felix kom i rette tid!

Det er sannsynligvis graviditet og fødsel som har laget trøbbel for cysten så den har begynt å lekke.

Hjemme er det trykk på, så jeg er ganske trøtt. Min kropp har nok med infeksjon og pencillin, så det er lite overskudd til resten av gjengen. Må bare hvile meg. Er vanskelig å be mannen om hjelp. Tror ikke helt han skjønner behovet. Gleder meg til mandag. Da har mannen fri og de to store barnehage og min kjære mor tar seg turen til Norge atter en gang for å hjelpe stakkars meg. Hun er nu bra snill!
Humøret går litt frem og tilbake og tårene er på utsiden disse dagene. Sikkert den plutselige overgangsalder som har skylden....

uff du har jammen meg fått nok å stri med! Godt dere var ferdige med produksjonen, men kjipt å hoppe rett i overgangsalder så ung! Godt å høre at mamman din kommer til unnsetning, du trenger absolutt avlastning for å komme deg til hektene igjen. Masse god bedring!!

Mener at andre her har nevnt at mannen kan overta permisjonen din i en periode hvis du sykemelder deg?? Så dere kan være hjemme begge to. Dere kloke hoder her inne, bekreft/avbekreft! :)

evighusbygger skrev:
uff du har jammen meg fått nok å stri med! Godt dere var ferdige med produksjonen, men kjipt å hoppe rett i overgangsalder så ung! Godt å høre at mamman din kommer til unnsetning, du trenger absolutt avlastning for å komme deg til hektene igjen. Masse god bedring!!

Mener at andre her har nevnt at mannen kan overta permisjonen din i en periode hvis du sykemelder deg?? Så dere kan være hjemme begge to. Dere kloke hoder her inne, bekreft/avbekreft! :)

Han kan ikke det, med mindre jeg får en erklæring om at jeg ikke kan ta meg av Felix.   Så dårlig er jeg ikke, men jeg har 4 ukers sykemelding. Jobbet faktisk i 20% en periode nå, men det blir ikke. Men skal sjekke med NAV om jeg kam få igjen de dagene jeg var på sykehuset og sjekke litt nærmere ang dette.

Da jeg ble operert for 2 år siden kunne jeg i alle fall ikke få noe igjen av permisjonen, men da var det kighulskirurgi.

Back
Topp