Hjemme etter behandlingsreise

Liidsi

Elsker forumet
Kom tilbake etter behandlingsreise i forrige uke. Jeg har bekhtrew. Det ble litt av et opphold må jeg si. Jeg valgte å dra selv om sambo ble litt sur av egoistiske grunner.

Jeg har fått det dokumentert og merker selvsagt også at jeg har hatt et fantastisk opphold med kjempebra resultater og det viser at jeg gjorde det rette. Dette nyter både jeg og resten av familien godt av.

Men sambo bombarderte meg med meldinger i perioder hvor jævlig han hadde det. Han var så sliten etter å passe våre barn på 8 og 3 år (vel og merke han på 3 år) de gangene jeg snakket med han så brukte han gjerne 25 minutt av de 30 minuttene vi snakket til å klage på meg om hvor egoistisk jeg var som lot han sitte hjemme med barna og om hva slags mor jeg var som dro fra en 3 åring ( den hadde han riktignok hørt av sin mor) av og til så er han en drittsekk rett og slett.

Så jeg var veldig sliten og nedfor en periode. I tillegg så hadde moren hans spredd stygge rykter om meg som faktisk er straffbart men jeg gidder ikke å gjøre noe med det for å ikke skape strid mellom oss og resten av familien som bare tror på henne og bortforklarer episodene med misforståelser. Sykt spør du meg. Sambo har en drittfamilie med få unntak synd å si det men jeg har mine grunner. Hun var stygg med mellomste jenta vårs. Sa ting til henne som gjorde henne urolig og redd og i ettertid benekter hun det.

Nå krever hun å snakke med meg om ting som har hendt i sommer. Regner med å få en skyllebøtte uten like. Hvor uansvarlig og dårlig mor jeg er som dro på behandlingsreise. Sønnen hennes, altså min sambo er tydeligvis en evneveik idiot som ikke klarer noe som helst hun har ikke sagt det med rene ord men ikke langt unna.

Altså, for en gubbe du har.. Han burde vell være glad på dine vegne, og skjønne at ingenting hjelper med klaging !! Lurer også litt på hvordan barnet ditt har hatt det hjemme nå, om pappan hans ikke har gjort noe annet enn og klage i 4 uker.
Svigermor ? Goosh.. Høres ut som en snål familie i det hele tatt, både svigermor og sambo din.

Godt at du hadde utbytte av turen din, men trist at du skulle bli psykisk nedkjørt av det itilegg.

utrolig godt å høre at du fikk noe ut av oppholdet =) hvor var du ? jeg skal sanns bort i 4 uker selv - og det er helt klart delte meninger om meg fra andres side her også - men jeg skal reise !!!!

synd direkte synd på folk som snakker dritt, og vet såååååååååååå mye bedre enn alle andre, og føler at de kan dømme andre nord og ned...  kunne ønske svigermoren din kunne forstå hva hun driver med. og at mannen din nå ser hvor bra og viktig det var at du dro =)

Fint du hadde en bra tur (sett bort fra klager hjemmenfra)!

Men du, han gubben? Han hadde fått så øra flagra etter her, og er han virkelig sånn lurer jeg på jeg hadde blitt. Hvor er respekten og empatien? Hvor er viljen til å sette seg inn i andres situasjon?

*NinaOgVesla skrev:
Altså, for en gubbe du har.. Han burde vell være glad på dine vegne, og skjønne at ingenting hjelper med klaging !! Lurer også litt på hvordan barnet ditt har hatt det hjemme nå, om pappan hans ikke har gjort noe annet enn og klage i 4 uker.
Svigermor ? Goosh.. Høres ut som en snål familie i det hele tatt, både svigermor og sambo din.

Godt at du hadde utbytte av turen din, men trist at du skulle bli psykisk nedkjørt av det itilegg.

Vel jeg tror det har gått bra. Ingen av barna har klaget etter at jeg kom hjem bortsett fra at de nå får "ordentlig og variert" mat. Sytingen og klagingen kom gjerne på kvelden etter at ungene hadde lagt seg. Ja familien til sambo er snål og det verste er at jeg ser trekk fra moren hans i han og det skremmer meg.

Annicken skrev:
utrolig godt å høre at du fikk noe ut av oppholdet =) hvor var du ? jeg skal sanns bort i 4 uker selv - og det er helt klart delte meninger om meg fra andres side her også - men jeg skal reise !!!!

synd direkte synd på folk som snakker dritt, og vet såååååååååååå mye bedre enn alle andre, og føler at de kan dømme andre nord og ned...  kunne ønske svigermoren din kunne forstå hva hun driver med. og at mannen din nå ser hvor bra og viktig det var at du dro =)

Igalo. Jeg likte meg godt der b.l.a. fordi det var nært til stranden. Behandlingene var suveren for meg ihvertfall. Området var ok og en del utflukter som kan være verdt å få med seg også. Maten var ok, ble litt lei etter hvert men det er en del resturanter rundt og til en god pris. Et minus var vel at folk ble litt spredt og at det ikke var så sosialt i perioder. Men man er ikke alene og det er viktig tror jeg. Jeg var der fra 22 juni til 20 juli. Jeg anbefaler det virkelig. Neste gang jeg søker tror jeg at jeg søker til Balcova i Tyrkia. Har hørt mye positivt der også. Eneste minuset som jeg har hørt hittils var at det var så langt til stranda (buss eller taxi) noen foretrakk Igalo mens andre foretrakk Balcova. Jeg skal prøve begge deler.

Back
Topp