Hjemme eller på jobb i rugetiden?

diddle

Betatt av forumet
Er det bare jeg som har total do angst i rugeperioden, eller kjenner flere seg igjen? Tenker at så lenge jeg ikke går på do og ser noe rødt på papiret, så er jeg fremdeles " gravid".....:-) men å gå å styre sånn tar veldig på psykisk, hele prosessen gjør jo det....så nå har jeg bestemt meg for å være hjemme de resterende dagene i denne uken, så får jeg heller komme sterkere tilbake på jobb etter testen og "dommen" er klar..... Flere som føler det på samme måte når dere har vært rugere?

Jeg er enda ikke ruger før neste mnd men jeg kjenner allerede nå på at jeg er redd for at stresset på jobb skal gjøre at spiren ikke fester seg.. :( frister å ta sykemelding i perioden men kjenner litt på hva sjefen vil si..

Jeg er sykemeldt, orker ikke jobbe i rugetiden. Stressa og sliten og syns jeg fortjenr og trenger å ta det med ro

Du er ikke alene... de siste forsøkene har jeg vært hjemme og sykemeldt..
jeg slapper mer av hjemme og slipper å stresse med medisiner på jobb..huske jeg gjorde det på de to første forsøkene..var ikke noe greit..
men så har jeg total angst og nå og skal gjøre alt jeg kan, slik at hvis ikke forsøket går så har jeg gjort mitt, så slipper jeg å dvele på hva hvis...
slik har jeg det med guttene mine, hva hvis jeg ikke hadde jobbet skift og stresset litt..hadde jeg beholdt dem...dum tanke, men sliter psykisk med det..
så gjør alt for at psyken og jeg skal ha det godt :)

Jeg har smerter etter overstimulering, så jeg er sykemeldt... Tenkte å jobbe 50 % fra testedato og frem til UL. Har en fryktelig stressende jobb, med mye grubling, heftige diskusjoner og mye overtid, så det er godt å gjemme seg bak en delvis sykemelding.

Jeg jobber i barnehage, og det er til tider mye stress, men også mye kos. Jeg har valgt å være på jobb under første IVF forsøk. Skulle dette forsøket ikke gå veien blir det en sykemelding på neste forsøk.

jeg var sykemeldt i de to ukene etter innsett.. pga overstimulering, og har en jobb der man ikke akkuratt sitter i ro, og følte meg heller ikke særlig serviceinnstilt heller..

jepp kjenner meg igjen...og angrer for at jeg ikke sykemeldte meg denne uka også...

Jeg har vært i full jobb både ved 1 IVF og dette fryseforsøket, jeg jobber på en tannklinikk hvor det er ganske stressende til tider. OG jeg har jeg ikke blitt gravid heller....
Vet ikke helt hvor populært det hadde vært om jeg ble sykemeldt i 2 uker ved evt neste fryseforsøk, siden jeg allerede har vært mye borte pga ul/kontroller. Føler allerede at det er mye snakk om at jeg er mye borte

Back
Topp