Hjemme-dag

Trudee

Glad i forumet
Koser Meg i sofaen med gullgutten min Smile Her blir det bhg-fri idag, da vi hadde familiefeiring i helga, å guttungen viser tydelig tegn til at han syns det er godt å bare være hjemme. Så nå koser han seg med vennebyen og frokost i sofaen Smile Er sååå utrolig godt for mammahjertet å se at gutten koser seg sånn Smile Så litt senere kommer vi sikkert til å trille oss en tur å gjør litt små ærend Smile Hva er planen deres idag? Ligger det ann til en god eller dårlig dag?

Vi har også hjemmedag :) Men litt mer ufrivillig, gutten min har øyekatarr og er kjempe førkjølet! Så her holder vi oss hjemme :) Pluss at dagen ikke blir så go, når jeg må drøype øynene til en 2 åring som absulutt ikke vil!

Ha en fin dag sammen med gutten din :) Kos deg!

Skal prøve å sove litt, sida nattesøvnen ikkje e den beste...

Her er det og hjemmedag, hadde hjemmemedsyktbarndag i går og i dag er det en av to ukentlige sykemeldingsdager. Nå koser jeg meg med frokost i sofaen og god morgen norge. Senere skal jeg på vekstkontroll, UL, det blir spennende å se henne igjen! Håper bare alt er som det skal!

Her har vi også hjemmedag. Minstemann på 2,5 år har fri fra bhg tirsdager og da koser vi oss max. Han er trøtt idag, så vi har ingen planer i det hele tatt, annet enn å hente storebror på skolen 1330 :)

Ønsker alle en finfin dag :) :)

Vi har også hjemmedag :) Men litt mer ufrivillig, gutten min har øyekatarr og er kjempe førkjølet! Så her holder vi oss hjemme :) Pluss at dagen ikke blir så go, når jeg må drøype øynene til en 2 åring som absulutt ikke vil!

Ha en fin dag sammen med gutten din :) Kos deg!
Samme som min gutt!
Var hos legen i dag, men vi trengte ikke dråper/salve, skulle bare bruke sterilisert vann. Han ser mye bedre ut allerede i kveld :-)
Men utover dagen så har feberen kommet snikende :-(
Gubben har jobbet i hele dag, kom nettopp hjem, så nå er jeg dritsliten!! Håper guttungen er bedre i morgen, iallefall bedre humør...

Man og Tirs er alltid hjemmedag <3 Også annen hver fredag. I dag har vi hvert på farta. Først på jobben og skrevet under noen papirer, så hvert å handlet babycall og oljeovner til soveromma ;) Og avslutta med babysvømming som vi er på hver tirsdag! Nå er det bare to ganger igjen på dette kurse :D Neste gang er det vell kanskje småbarnsvømming!? Men kan hende vi kan "klamre" oss til babysvømming et kurs til! Utrolig å tenke på at lille gutten min snart er TO år :O Var som i går han var liten baby <3 Og nå skal han bli storebror!!!

Jeg har sovet, hatt besøk og sovet litt mer.. Skikkelig sliten-dag i dag. Storebror var hjemme hele forrige uke, og han var kjempedårlig i helga. I går var han i barnehagen igjen, men han klarte ikke å være hele dagen, så jeg hentet han rundt halv ett.. Han har astma, så han er en del plaget på vinteren.
I dag var han heldigvis i bra form, så pappaen tok han med i barnehagen og jeg sov til klokka 12! Deilig =) I morgen skal jeg levere han, men etterpå skal jeg bare sløve hjemme. Jeg har så fascinerende lite energi nå, det er helt utrolig..!

Back
Topp