Hjemme alene

Februar?

Forumet er livet
I dag har jeg vært hjemme alene og blir det i natt også. Sambo har tatt med seg tuppa og dratt på hytta. Han er jo hjemme i permisjon og ville så gjerne ta henne med seg på hytta en dag. Litt motvillig sa jeg ja til det. Har ikke så lyst til å være borte fra tuppa. Heldigvis bare for en natt da, men det skal bli rart og legge seg. Gleder meg til de kommer hjem igjen da:-)

Skjønner godt det var rart, men tenk så koselig å få være med pappan sin da!  Vi vet nok å verdsette dette om noen år tenker jeg :D 
Jeg har enda ikke vært borte fra snuppa en natt, men kanskje det er på tide snart:)

oooh eg hadde nytt det eg :-)

det e jo bare for ei natt, så burde man sette seg ned å lese en god bok el noe man ikkje får gjort ellers

Jeg syns det hørtes deilig ut:) Kos deg..

Tilbrakte kvelden på Solsiden (som er Trondheims Aker Brygge;-)  ) sammen med ei venninne. Satt der i mange timer og bare koste oss. Så dro jeg hjem og fikk selvsagt ikke sove. Sovnet ikke før klokka var langt over ett og jeg skulle opp klokka 06.15. Kjempefint altså, og er trøtt som en dupp i dag. Men nå har jeg fått dem hjem og gjett om jenta mi smilte da hun så meg. Og har vært skikkelig mamma dalt resten av dagen i dagemoticon

Hørtes deilig ut!:)

Back
Topp