Hjemme alene

juligutter

Betatt av forumet
Blir hjemme alene denne helgen også[8|] Sambo skal ute i havgapet på en øy for å hjelpe sin bror med hyttebygging[&:] Var der forrige helg også....
Så da må jeg vel finne på noe morsomt med twins`n så det ikke blir kjedelig til oss[8D] Kjenner det godt i kroppen etter en hel helg utn sambo jah[&:][:(] Vil tro at jeg smyger meg med go samvittighet ned i gostolen søndagskvelden[:D]

Kanshe noen vil finne på noe sammen med oss??![8D] tihi....

så kjedelig nårhan reiser denne helgen også=(
kan ikke helt forestille meg hvor slitsomt det er med to aktive 1åringer heeeelt alene. MEN, jeg kan tenke meg at de tå synke godt ned i en godstol på søndagen er velfortjent[:D]

Hehe...[:)]Kan bli litt mye inni mellom jah[8D] Spesielt nå,gikk helt fint når de var mindre[;)]
Må bare si at søndagskvelden er mitt høydepunkt for denne uken[8D] hehe....Men det skal bli litt godt også. Har jobbet hele uken så vi har ikke hatt mye tid sammen[;)]

Men et annet høydepunkt er neste helg,for da skal jeg og sambo ha litt kvalitetstid sammen. Skal til Trondheim for å kose oss. Spise godt mat å dra på kino.[:D][:D][:D] Første gangen vi er ute etter twins`n kom til verden[;)] Også skal vi ferie 25 års dagen min da[:D] Må tro at jeg GLEDER meg[:D][;)]

aaaah, det hørtes jo koselig ut da![:D] Litt deilig med litt alenetid, med kjærsten sin[:D]

Mannen skal operere til mandag, blir sengeliggende enstund, så blir alene om aaaalt, kanskje jeg da skjønner etter en uke og to hvordan det er å ha tvillinger et par dager[8D]

Enda ei helg alene med turboguttene ja....[8D] Skjønner godt at du blir sliten av det!!!![:D][:D]

Planer i hælga du da KREZZA mi????[;)][:D]

ORIGINAL: juligutter

Nja, ska lag meddag åt arbeidsfølket, men utover d e d ingenting!!![;)] Tenkt på da?[8|]

Jeg er stort sett alene med de 3 ungene, og sambo blir borte fra søndag til fredag.... godt jeg hjemme en periode nå. Men er glad ungene er i forskjellige alder! tror jeg hadde blitt litt svett av to 1-åringer som krever akkurat det samme!

Håper du får en koselig helg selv om du er alene [:)]

Lykke til!

ORIGINAL: krezz

Nja, ska lag meddag åt arbeidsfølket, men utover d e d ingenting!!![;)] Tenkt på da?[8|]

Vess æ får åndn åver mæ å Emil itj e så sur,så KANSHE vi stekk utåver ein tur i hælga....Men låv itj nå da,ha vårre arti dah[:D]

ORIGINAL: krezz

Vess æ får åndn åver mæ å Emil itj e så sur,så KANSHE vi stekk utåver ein tur i hælga....Men låv itj nå da,ha vårre arti dah[:D]

Jeeeiiiii! Satse på at du får åndn over dæ, å at Emil e bli' sol ei SOL da!!!![:D][:D] Vorre arti å sjett dåkk att!!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Jeg er stort sett alene med de 3 ungene, og sambo blir borte fra søndag til fredag.... godt jeg hjemme en periode nå. Men er glad ungene er i forskjellige alder! tror jeg hadde blitt litt svett av to 1-åringer som krever akkurat det samme!

Håper du får en koselig helg selv om du er alene [:)]

Lykke til!

Kjenner dt sånn inni mellom at dt kan være litt mye jah med to på samme alder[8D] Men vil tro at 3 barn vil kreve sitt de også[&:]
Vi skal kose åss masse vi og nå er guttaboys lagt for natten. Litt BV nå å så litt husarbeid[8D]Etter det kommer gostolen[:D]

Back
Topp